וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ערן זהבי על הכוונת? "פ.ס.וו תהיה חייבת למכור שלושה כוכבים בקיץ"

משבר הקורונה הביא להפסדים של 25 מיליון יורו שיכוסו באמצעות מכירת חיסול בסוף העונה. החשודים המיידים: מאלן, דאמפריס ואיהאטרן

כל הבעיטות של ערן זהבי בשני המחזורים הראשונים של מוקדמות המונדיאל/ספורט1

פ.ס.וו איינדהובן מתכוננת לקיץ של עסקאות. בהולנד דיווחו היום (שלישי) שמועדון הפאר ההולנדי מתכנן מכירת חיסול של הכוכבים, במטרה לכסות על הבורות התקציביים שנוצרו כתוצאה ממשבר הקורונה. לפי הערכות, ההפסדים של איינדהובן מסתכמים בלמעלה מ-25 מיליון יורו, סכום שהקבוצה תנסה להחזיר באמצעות עסקאות מכירה של השחקנים הבולטים במועדון.

בהולנד טוענים ש"החשודים המיידים" הם דונייל מאלן, מוחמד איהאטרן ודנזל דאמפריס, שנחשבים לצעירים מבטיחים שאפשר למכור ולקבל תמורה גבוהה יחסית. ערן זהבי שנושק לגיל 34, אם כן, לא אמור להניב רווחים גבוהים במיוחד ולכן מכירה שלו לא נראית כמו אפשרות סבירה במיוחד, אולם לפי הדיווח, "אם איינדהובן לא תצליח למכור את מאלן, איהאטרן ודאמפריס במחיר הרצוי, היא עשויה למכור שחקנים בכירים נוספים".

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי חוגג עם דונייל מאלן. ANP Sport, GettyImages
רק סקורר אחד יישאר? זהבי עם מאלן/GettyImages, ANP Sport

לפי הדיווח, מצבה הכלכלי של פ.ס.וו עדיין יציב, "אבל אפשר לחוש את הקשיים שנוצרו בעקבות הקורונה". כזכור, זהבי נמכר לגוואנגז'ו R&F ממכבי תל אביב בקיץ 2016 תמורת 7.2 מיליון יורו. לפ.ס.וו הוא הצטרף בקיץ האחרון כשחקן חופשי. לפי האתר "טרנספרמרקט", שווי השוק הנוכחי שלו הוא 2.5 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully