וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניהם יעברו לספרד? אגוארו שוקל את ברצלונה, סלאח רומז על ריאל מדריד

ביום שאחרי הודעת הפרידה של מנצ'סטר סיטי, בספרד משוכנעים שאגוארו מסוגל לפרוח כמו סוארס. סלאח על ריאל: "אולי זה יקרה יום אחד"

תקציר ה-0:2 של מנצ'סטר סיטי על אברטון בגביע/ספורט1

ביום שאחרי הודעת ההבהרה של מנצ'סטר סיטי, עולם הכדורגל מתעסק לא מעט בשאלת הקבוצה הבאה של סרחיו אגוארו. כזכור, אמש הודיעו התכולים שהחלוץ הארגטינאי יעזוב את המועדון בתום העונה אחרי קדנציה מפוארת בת עשור.

אגוארו אמנם כבר בן 32 ואמנם כבר אחרי השיא, אבל השמועות שקושרות אותו לברצלונה ולאיחוד כוחות עם חברו הטוב ליאו מסי נכונות, זו עשויה להיות מעין סגירת מעגל עבור הקטלאנים. כזכור, ברצלונה שחררה בקיץ את לואיס סוארס שנראה גם כן אחרי השיא, וכעת הוא פורח במדי אתלטיקו מדריד ומעמיד את קבוצתו לשעבר על טעותה מדי שבוע.

בספרד משוכנעים שאגוארו מסוגל לשחזר את ימי השיא שלו כמו סוארס, אבל נראה שעדיין מוקדם להצהיר על הגעתו לספרד. לפי פבריציו רומאנו, "עכשיו הגיע הזמן של סרחיו אגוארו לקבל החלטה על צעדו הבא. הרבה מועדונים כבר יצרו קשר עם הסוכן שלו. ברצלונה היא אחת האופציות, אבל אגוארו רוצה לקחת את הזמן ולקבל את ההחלטה בסוף העונה. המירוץ פתוח לחלוטין, אם כי הוא בהחלט שוקל את האפשרות של ברצלונה".

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי לפני עיסא דיופ שחקן ווסטהאם. רויטרס
יעבור את המסלול של לואיס סוארס? אגוארו/רויטרס

שחקן נוסף שעשוי להגיע לספרד ביום מן הימים, אולי כבר הקיץ, הוא מוחמד סלאח. כוכב ליברפול שמחוזר בשנים האחרונות בעיקר על ידי ריאל מדריד, אמר בראיון ל"מארקה": "העתיד שלי? זה לא תלוי בי, נצטרך לראות מה קורה. למה שלא אשחק בספרד בעתיד? יש לי עוד הרבה שנים טובות לתת, ואף אחד לא יכול לדעת מה יקרה בעתיד. אולי יום אחד זה יקרה".

יחד עם זאת, פבריציו רומאנו מבהיר שליברפול בונה על סלאח, שחתום על חוזה ארוך בשורות אלופת הפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully