וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון הבטיחה את מקומה בפיינל פור של הליגה הבלקנית

שני מחזורים לסיום, הסגולים כבר עלו לחצי הגמר לאחר שגברו בבית 93:95 על אקדמיק פלובדיב בתום הארכה. נייט ססטינה להט בבכורה עם 23 נקודות. רוב הכוכבים נחו לקראת המשחק הגורלי נגד ברינדיזי ביום רביעי בליגת האלופות

סטפנוס דדאס מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
הארכה ודרמה לפני המשחק הגורלי, אבל לפחות הכוכבים נחו. סטפנוס דדאס/ברני ארדוב

כשהכרטיס לפיינל אייט של ליגת האלופות כבר כמעט מונח בכיסה, הפועל חולון בסך הכול רצתה לעבור הערב (שני) בשלום את משחקה בליגה הבלקנית נגד אקדמיק פלובדיב. אז אמנם הסגולים הזיעו לא מעט, ונקלעו להארכה, 48 שעות לפני המפגש הגורלי נגד ברינדיזי במפעל האירופי, אבל סימנו וי על המשימה.

חולון ניצחה 93:95, יממה בלבד אחרי שניצחה בליגת העל את הפועל באר שבע, ואף שנותרו לה עוד שני משחקים - היא כבר הבטיחה את מקומה בפיינל פור של הליגה הבלקנית.

נייט ססטינה להט עם 23 נקודות בהופעת הבכורה שלו בקבוצה, ונעזר ב-21 נקודות מווילי וורקמן, אבל לא פחות חשובה מכך היא העובדה שרוב הכוכבים נחו ונותרו מחוץ לסגל: כריס טיירוס מגי, סי ג'יי האריס, אייזיאה מיילס, גיא פניני, מקסים דה זאו וכריס ג'ונסון, שהאריך את חוזהו לעונה הבאה.

ביום רביעי ב-21:00 תארח חולון את יריבתה האיטלקית במחזור הלפני אחרון של הטופ 16, כשניצחון יבטיח את מקומה ברבע גמר ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully