וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאהד באיו נפצע בנבחרת אוגנדה, באשדוד מתחרטים שאפשרו לו לטוס

30.3.2021 / 6:43

החלוץ נפצע בשבוע שעבר במשחק נבחרתו מול בורקינה פאסו, אך עדכן רק אתמול את מנהל הקבוצה אדיר טובול. באיו מתח את שריר הירך האחורי ולא יהיה כשיר לפתיחת משחקי הפלייאוף

תקציר: מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים 0:2/ספורט1

חלוץ מ.ס. אשדוד פאהד באיו נפצע בשבוע שעבר במהלך משחקה של נבחרת אוגנדה מול בורקינה פאסו ורק אתמול עדכן על כך את מנהל הקבוצה אדיר טובול. החלוץ מתח את שריר הירך האחורי ולא יהיה כשיר למשחקים הראשונים של אשדוד בפתיחת הפלייאוף העליון.

באשדוד מצטערים מאוד שאיפשרו לבאיו לטוס למשחקי נבחרת אוגנדה במוקדמות אליפות אפריקה מכיוון שבאיו החלים רק באחרונה ממתיחה חזקה בשריר הארבע ראשי. בתחילה סירבו באשדוד לשחררו במסגרת ההיתר שנתנה פיפ"א למועדונים לא לשחרר שחקנים לנבחרות בשל הקורונה, אולם באיו הפציר וביקש לטוס להשתתף במשחקים גם בטענה שאוגנדה קרובה להשתתף באליפות אפריקה וכי הוא יפסיד מענק של כמה עשרות אלפי דולרים אם לא יגיע לשחק.

פאהד באיו שחקן מ.ס. אשדוד. דני מרון
נפצע ויחמיץ את פתיחת הפלייאוף/דני מרון

במשחק בו נפצע באיו בשבוע שעבר מול בורקינה פאסו הוא עלה רק כמחליף בדקה ה-58 ובכל זאת הספיק להיפצע במשחק שבו נבחרתו סיימה את המשחק בתיקו. אתמול הפסידה אוגנדה ללא באיו הפצוע לנבחרת מלאווי ובכך גם החמיצה את העלייה לאליפות אפריקה, כך שבאיו גם נפצע וגם לא זכה למענק הכספי שהוא רצה לקבל.

גם האוגנדי השני של הקבוצה טימותי אוואני טס למדינתו אבל זה רק כדי לפגוש את בתו. אוואני עדיין מחלים מהפציעה הקשה שעבר והוא לא כשיר עדיין לפתיחת הפלייאוף. שחקן נוסף שייעדר הוא שלומי אזולאי, שיחמיץ את המשחק הראשון מול עירוני קרית שמונה בפלייאוף העליון בגלל צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully