וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין טילמן: "עבר עליי הרבה העונה, מרגיש מבורך שאני נמצא בקבוצה"

עודכן לאחרונה: 30.3.2021 / 0:03

הרכש החדש של הפועל תל אביב, שהתפוצץ עם 37 נקודות, דיבר על התקופה שעבר: "איבדתי את הוריי לקורונה, עברתי בין קבוצות, נפצעתי". פרנקו:" שיחקנו יוצא מהכלל"

ג'סטין טילמן שחקן הפועל תל אביב עם יונתן מור. דני מרון
חיסל את ירושלים. ג'סטין טילמן/דני מרון

הפועל תל אביב השיגה הערב (שני) את אחד הניצחונות המרשימים שלה העונה, כשגברה 89:95 על הפועל ירושלים בארנה. הקבוצה של דני פרנקו הובילה כבר ב-24 הפרש, אבל צימקה את הפער אחרי שג'יימס יאנג וטייריק ג'ונס נפצעו. אלא שג'סטין טילמן לקח את המשחק הזה על גבו ועם 37 נקודות סחף אתה אדומים לניצחון חשוב מאוד במאבקי התחתית וממשיך את המומנטום אחרי הניצחון הגדול על באר שבע במחזור הקודם.

שחקני הפועל תל אביב. דני מרון
חגיגה באדום/דני מרון

ג'סטין טילמן, כוכב הניצחון הזה אמר בסיום: "הרגשתי שכשהזריקה שלי נכנסת עם השחרור המהיר אף אחד לא יכול לעצור אותי. הוספנו כמה חלקים לקבוצה, אבל לרוע מזלנו ג'יימס וטייריק נפצעו, כל אחד ששיחק נתן יותר. עבר עליי הרבה העונה, איבדתי את ההורים שלי לקורונה, עברתי בין קבוצות, נפצעתי, אני מרגיש שאני מבורך שאני נמצא בקבוצה ובמדינה שאני אוהב אותה".

דני פרנקו המאמן החדש ישן של האדומים: "ניצחון גדול של קבוצה, באנו לפה עם הרכב חדש שוב הפעם, קבוצה שלא הכי מתואמת, שיחקנו יוצא מן הכלל במחצית הראשונה והתחלנו לאבד את החיילים. השחקנים באו מהספסל, יונתן מור, קצת דניאל קופרברג, רז אדם, עם הרבה רוח של קבוצה. באו לפה 300 חיילים ביציע שבכל הדקות שהיה לנו קשה והיינו צריכים להחזיק בציפורניים ובשיניים וכשירושלים חזרה, והרוח נשבה לכיוון שלהם, אז עם הקהל הגדול הזה הוא נותן לנו עוד קצת שהיה חסר לנו במשחקים קודמים".

"אני חושב שיהיה קרב קשה עד הסוף, יש לנו קבוצה מוכשרת מאוד, לא קבוצה טיפוסית למאבקי תחתית, אבל ממשחק למשחק אם נהיה בריאים ונוכל לבוא עם השחקנים שבאנו ולשחק כדורסל טוב, אז נוכל להתקדם ממשחק למשחק. לא רוצה להסתכל חודש קדימה, יש לנו משחק קשה באילת ומיד לאחר מכן נהריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully