וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עומד בציפיות: "ספק אם דור מיכה ישלים את חוזהו באנורתוזיס"

באי השכן מדווחים על אכזבה מהקשר שלא הצליח להיכנס לנעליו של רובן ראיוס. האם יעזוב בקיץ? "החוזה שלו לא מבטיח שום דבר"

תקציר: נבחרת ישראל - סקוטנד 1:1/ספורט 1

האם דור מיכה בדרך חזרה לישראל? הקשר בן ה-29 אמנם מציג לאחרונה יכולת מעט משופרת במדי אנורתוזיס, אבל בקפריסין טוענים שהישארותו בעונה הבאה לא מובטחת, למרות שהוא חתום עד 2022.

"כשדור מיכה הצטרף לאנורתוזיס, כולם חשבו שזה רכש נהדר, אבל המציאות שונה לחלוטין", כתבו באתר 24sports. "מיכה נבחר על ידי טימור קצבאיה ואמור היה להנהיג את הקבוצה, אבל הוא לא מצליח לעשות את זה, אפילו לא קרוב. הנוכחות שלו לא מורגשת".

שחקן אנורתוזיס פמגוסטה, דור מיכה. DeFodi Images, GettyImages
מתקשה למצוא את מקומו. מיכה/GettyImages, DeFodi Images

בדיווח צוין שיכולת טובה של מיכה בחצי גמר הגביע נגד אפואל ניקוסיה של בן שהר, עשויה להיות נקודת התפנית מבחינתו. "אם הוא יצליח להנהיג את הקבוצה ולהוביל אותה לזכייה בגביע, הסיטואציה שלו עשויה להתהפך. אבל בינתיים, הוא לא מצליח להיכנס לנעליים הגדולות של רובן ראיוס. ההחלטה להיפרד מראיוס התבררה כשגויה, בסופו של יום".

האם מיכה שהוזכר כמועמד להצטרף להפועל באר שבע, ישלים את חוזהו באנורתוזיס ויישאר לעונה נוספת? זה מוטל בספק. "נכון, מיכה חתום לעוד עונה וההיגיון אומר שיישאר, אבל בכדורגל אף פעם אי אפשר להיות בטוחים בשום דבר. יש הרבה דוגמאות לשחקנים שעזבו באמצע חוזה, וגם במקרה הזה החוזה של מיכה לא מבטיח שום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully