וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוץ החימוש של הלייקרס והנטס מסעיר את ה-NBA: "מנסים לקנות את האליפות"

עודכן לאחרונה: 29.3.2021 / 15:57

ההחתמות של דראמונד בלוס אנג'לס ושל אולדריג' בברוקלין הרגיזו את סטיבן איי סמית': "ג'ורדן וקובי רצו לאכול את היריבים שלהם חיים. היום כל הכוכבים חולמים לשחק יחד". ומי ה"טרמפיסט" הגדול יותר, לברון או דוראנט?

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

מירוץ החימוש בצמרת ה-NBA נמשך. הלילה (בין ראשון לשני) אנדרה דראמונד חתם רשמית בלייקרס, במהלך שנתפס בארצות הברית כתגובה להחתמות הנוצצות של הנטס, שעשויים להיות היריבים העיקריים של האלופה בפלייאוף.

כזכור, בימים האחרונים ברוקלין החתימה את בלייק גריפין ולמרכוס אולדריג', שחברו לסגל עתיר הכוכבים בברוקלין הכולל את קווין דוראנט, ג'יימס הארדן וקיירי אירווינג. הלייקרס, מצידם, היו זקוקים לשחקן בכיר אופן מיידי גם על רקע ההיעדרויות הממושכות של לברון ג'יימס ואנתוני דייויס הפצועים, אבל אי אפשר שלא לחשוד שמדובר בעוד מהלך במסגרת מלחמת החימוש בין הקבוצות הבכירות של הליגה, משום שללייקרס יש מספיק שחקני פנים בסגל הנוכחי.

הלילה האשים פרשן ESPN סטיבן איי סמית' את שתי הקבוצות בחזירות, וטען שהסופר-טימס - קבוצות שנבנות מכוכבים שמוכנים לשתף פעולה - עברו את גבול הטעם הטוב.

"מה הדבר הבא מבחינת הקבוצות האלו? הן פחות או יותר קונות את האליפות. אני מבין מה ברוקלין ניסו לעשות כשהחתימו את דוראנט, אירווינג והארדן. איתם, זה מספיק כדי לרוץ לאליפות, אבל להביא גם את בלייק גריפין ולמרכוס אולדריג'? לעזאזל, מה לגבי תחרות? אתם פשוט תביאו את כולם עכשיו? אני מחכה לפלייאוף, ורוצה שתהיה שם תחרות. הקבוצות האלה רוצות פשוט לגנוב את האליפות".

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס, עם אנדרה דראמונד, קליבלנד קאבלירס. Jason Miller, GettyImages
טרמפיסט? לברון עם דראמונד/GettyImages, Jason Miller

עיקר הביקורת של איי סמית' מופנית לכוכבים של הקבוצות, בראשם לברון ג'יימס וקווין דוראנט - האחד נחשב לשחקן המשפיע ביותר בהפיכת הסופר-טימס לנורמה, והשני אחד שהיה שותף לכמה קבוצות על כאלה בעבר, וזכור כמי שהצטרף לאלופה גולדן סטייט כדי לזכות באליפות משלו.

"השחקנים האלה עולים לי על העצבים. הם שכחו מה האוהדים באמת רוצים", אומר איי סמית'. "למרות שכדורסל הוא משחק קבוצתי, בסופו של דבר הכל מוכרע על כישרון של יחידים, על מצ'אפים בין שחקנים גדולים. השחקנים של ימינו לא רואים את זה ככה, הם לא מעוניינים לשחק אחד נגד השני, אלא רק אחד עם השני. זו הייתה הגדולה של קובי, של ג'ורדן - כשמישהו ניסה לאתגר אותם, הם רצו לאכול אותו חי, לא לשחק איתו".

לטענתו של איי סמית', לברון וקווין דוראנט הם "טרמפיסטים". "הם נעזרו באחרים כדי לזכות באליפויות. לדעתי, דוראנט אפילו יותר 'גרוע' מלברון. הוא הצטרף לקבוצה היסטורית בגולדן סטייט, וידע שהדרך לאליפות סלולה. עכשיו הוא משחק בקבוצה עם ארבעה אולסטארים לצידו. הוא לא יכול לצאת טוב מזה".

עוד בוואלה!

אנדרה דראמונד חתם רשמית בלייקרס: "תוספת חשובה במאבק לאליפות נוספת"

לכתבה המלאה
קיירי אירווינג לצד קווין דוראנט, ברוקלין נטס. Kathy Willens, AP
עוד אליפות אינסטנט? דוראנט וקיירי/AP, Kathy Willens

כך או כך, בלייקרס מברכים על ההחתמה של דראמונד ומשוכנעים שהוא יפתור לאלופה בעיות גם בטווח הקצר וגם בהמשך הדרך, כשהפלייאוף יגיע. "זה הסתדר בצורה מושלמת. זאת סיטואציה מושלמת בשבילו ובשביל הקבוצה", חרץ אגדת העבר ג'יימס וורת'י. "הוא בדיוק מה שהלייקרס היו צריכים. הוא מפלצת, קשה להתמודד איתו". רוברט הורי הוסיף: "הוא ריבאונדר אדיר אבל מסוגל גם לקלוע. הוא תוספת נהדרת לקבוצה, אני חושב שהוא החתיכה החסרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully