וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתימה בקבוצה אחרת או פרישה: בופון יעזוב את יובנטוס בקיץ?

עודכן לאחרונה: 29.3.2021 / 11:37

ב"גאזטה דלו ספורט" מספרים שבופון רוצה להעביר עונת פרישה כשוער ראשון בקבוצה גדולה. אם לא ימצא כזו, יתלה את הכפפות

תקציר: איטליה - צפון אירלנד 0:2/ספורט 1

ג'אנלואיג'י בופון עשוי לעזוב את יובנטוס בקיץ, אם ימצא קבוצה שאפתנית שבה הוא יוכל לקבל דקות משחק ולהיות השוער הראשון - ככל הנראה בעונה האחרונה בקריירה שלו. ב"גאזטה דלו ספורט" מדווחים היום (שני) שהשוער בן ה-43 מרגיש שהוא עדיין יכול לתרום ושאם הוא לא ימצא קבוצה שתאתגר אותו, ייתכן שיפרוש בתום העונה ולא ימתין עד קיץ 2022.

בופון חזר ליובנטוס בקיץ 2019 אחרי עונה אחת במדי פריס סן ז'רמן. דקות המשחק שלו ירדו בהתמדה ככל שהזמן עבר והעונה הוא שותף ב-10 משחקים בכל המסגרות; 5 בליגה, 4 בגביע ו-1 בליגת האלופות. לפי הדיווח, לשוער הוותיק יחסים טובים עם וויצ'ך שצ'סני שמועדף על פניו בין הקורות, אבל הוא רוצה תפקיד משמעותי יותר ולכן שוקל בחיוב את האפשרות של עזיבה.

בכל מקרה, השוער הוותיק לא יקבל החלטה בחודשיים הקרובים והוא ממתין לסוף העונה. בופון אמור לעמוד בין הקורות בגמר הגביע נגד אטאלנטה בחודש מאי ולאחר מכן לשוחח פעם נוספת עם ראשי המועדון ולהוציא הודעה רשמית בנוגע לעתידו.

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. GettyImages
יקבל החלטה סופית לקראת סוף מאי. בופון/GettyImages

יובנטוס רכשה את בופון מפארמה בקיץ 2001 והוא רשם במדיה 681 הופעות בכל המסגרות, כשב-322 מתוכן שמר על רשת נקייה. הוא זכה עם הגברת הזקנה ב-10 אליפויות (לא כולל שתי אליפויות הקאלצ'ופולי) ובשלל תארים נוספים ונחשב לאחד מגדולי כדורגלני איטליה בכל הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully