וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל לאומית: הוד השרון ניצחה את רעננה אחרי ארבע הארכות

עודכן לאחרונה: 29.3.2021 / 8:23

משחק משוגע ברעננה: הקבוצה של אלון שטיין השיגה 108:110 יקר אחרי לא פחות מ-60 דקות. אקסבייר מון קלע 37 נקודות למנצחת, אנטינו ג'קסון צלף 40 למפסידה. גליל עליון שרדה מותחן נגד רמת השרון, גבעתיים ניצחה בעכו

ירין איינהורן שחקן מכבי רעננה. הראל שורצברג, מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל,
כמעט קלע סל ניצחון מחצי מגרש. ירין איינהורן/הראל שורצברג, מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל

עירוני רעננה - מכבי הוד השרון 110:108 (לאחר 4 הארכות)

משחק מטורף במטרווסט בסיומו פותחת הקבוצה של אלון שטיין פער קטן מרעננה במאבקי ההישרדות. היתרון בין שתי הקבוצות עבר מצד לצד במשך 40 דקות, והוד השרון הייתה קרובה לניצחון בזמן החוקי אלא שרעננה הצליחה להשוות וכפתה הארכה ראשונה, 67:67. דקה לסיום הארכה הראשונה העלה אנטינו ג'קסון את רעננה ליתרון 5, אלא שהקבוצה לא הצליחה לסגור את המשחק ואקסבייר מון בשלשה, 18 שניות לסיום קבע הארכה שנייה, 76:76. בהארכה השנייה ברחה הוד השרון ליתרון 7, רעננה לא נשברה וג'ייק פמברטון קבע 90:90, 45 שניות לסיום, כשהקבוצות לא קולעות מהשלב הזה, הולכים להארכה שלישית.

סמרדו סמואלס, לשעבר ב-NBA, העלה את הוד השרון ליתרון 3 בהארכה השלישית, 45 שניות לסיום, אך אופק מלכה ב-3 קליעות עונשין שלח את המשחק להארכה רביעית. בהארכה הרביעית והאחרונה רעננה ראתה את הניצחון מגיע, ג'קסון העלה אותה ליתרון 103:108, פחות מדקה וחצי לסיום, אך במאני טיים עומר פולג עם שלשה, ואז חטיפה ולייאפ הפך את המשחק כשירין איינהורן כמעט וקולע סל ניצחון מחצי מגרש.

אקסבייר מון הוליך את קלעי הוד השרון עם 37 נקודות ו-10 ריבאונדים כשסמרדו סמואלס עם 27 נקודות ו-14 ריבאונדים והראל דדון עם 14 נקודות היו הקלעים הנוספים בספרות כפולות למנצחת. ברעננה הפציץ אנטינו ג'קסון 40 נקודות ומסר 12 אסיסטים, קווינטרל תומאס קלע 17 והוריד 11 ריבאונדים ואופק מלכה קלע 15 נקודות.

ברק פלג מאמן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
עלו למקום הרביעי. ברק פלג/לילך וייס רוזנברג

הפועל גליל עליון - א.ס רמת השרון 78:80

זה היה קשה, אבל גליל עליון עלתה למקום הרביעי בטבלה על חשבון הקבוצה שרק רוצה לשרוד מרמת השרון. החבורה של ברק פלג טיילה במחצית עם 36:49, אלא שרמת השרון החזירה מאבק, השוותה בתום הרבע השלישי, והוליכה 36 שניות לסיום בנקודה. במאני טיים סל של עומר טל הפך את התוצאה ורמת השרון פספסה הזדמנות לנצח את המשחק. עומר טל קלע 19 נקודות והוסיף 7 אסיסטים למנצחת, ג'קוואן לואיס עם 30 נקודות ו-8 אסיסטים למפסידה.

הפועל עכו/מטה אשר - הפועל רמת גן/גבעתיים 88:77

תקופה ארוכה שעכו מנצחת בתחתית עם זר אחד בלבד, נגד האורדונים זה לא עבד. המארחת נכנסה לרבע האחרון ביתרון 3, וראתה את רמת גן/גבעתיים קולעת 34 נקודות ב-10 הדקות האחרונות בדרך לניצחון שהדביק אותם לשיפולי הצמרת. מייק הולטון הפציץ 29 נקודות למנצחת, ג'יי אר הולדר עם 18 נקודות לעכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully