וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט לבנדובסקי יחמיץ את משחק הנבחרת מול אנגליה ובספק לבאיירן-פ.ס.ז'

עודכן לאחרונה: 29.3.2021 / 13:04

הכוכב הפצוע נטש את מחנה נבחרת פולין ויחמיץ גם את משחק העונה בגרמניה נגד לייפציג. זלאטן למבקרים בשבדיה: "הגיע הזמן שתסתמו"

תקציר: קוסובו - שבדיה 3:0 (זלאטן איברהימוביץ' עם שני בישולים)/ספורט 1

חדשות רעות לנבחרת פולין ולבאיירן מינכן. רוברט לבנדובסקי נטש היום (שני) את המחנה של הנבחרת של פאולו סוזה ויחמיץ את המשחק המסקרן מול אנגליה ברביעי, אחרי שנפצע בניצחון 0:3 אמש (ראשון) על אנדורה, בו כבש צמד.

הסקורר הבלתי נלאה יחזור לגרמניה כדי לעבור טיפולים, במטרה להכשירו למשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות נגד פ.ס.ז' בעוד 10 ימים. מדובר בפציעה שאמורה להשבית אותו ל-5-10 ימים, כך שהוא יחמיץ גם את משחק העונה של באיירן בבונדסליגה מול סגנית המוליכה ר.ב. לייפציג בשבת.

רוברט לבנדובסקי, נבחרת פולין. רויטרס
צרות לפולין ולבאיירן. לבנדובסקי/רויטרס

הקאמבק של זלאטן איברהימוביץ' ממשיך להסעיר את שבדיה. החלוץ בן ה-39 שחזר למדים הלאומיים השלים אמש (ראשון) שבוע מוצלח כשרשם בישול אקרובטי ב-0:3 על קוסובו. בסיום, זלאטן ניצל את ההזדמנות כדי לסגור חשבון עם כמה מהפרשנים השבדים שביקרו את ההתנהלות שלו כלפי שחקנים אחרים בנבחרת, וטענו שהוא רודה בהם.

"נראה שבשבדיה ממשיכים להתעסק בשטויות. כשאני מנסה לדחוף שחקן אחר, הם כותבים שזה דבר רע. באיטליה מסתכלים עליי בצורה אחרת לגמרי, ומבינים שגם אם אני מדבר בתקיפות לשחקן אחר, זה לא בהכרח משהו שלילי, זו רק הדרך שלי להנהיג", אמר. "אם אתם לא מכירים, תסתמו את הפה. לא תמיד צריך להנהן בראש ולהיות נחמד לכל השחקנים. שהם ימשיכו לדבר, ואני אמשיך לעשות היסטוריה".

זלאטן הוסיף: "אני נמצא במקום אחר לגמרי עכשיו, בהשוואה לקדנציה הקודמת שלי בנבחרת. אין לי יותר מה להוכיח, ובאתי לכאן כדי ליהנות. אני בן 39, ועדיין מצטיין במילאן ובנבחרת. יש מעט מאוד שחקנים שמסוגלים לזה".

עוד בוואלה!

מוקדמות המונדיאל: גרמניה, איטליה, ספרד, אנגליה וצרפת ניצחו בחוץ

לכתבה המלאה
זלאטן איברהימוביץ', נבחרת שבדיה. רויטרס
לא רגוע. זלאטן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully