וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון ניצחה 75:82 את הפועל באר שבע

הקהל הביתי חזר וראה את מיילס (20 נקודות) וג'ונסון (18) מסדרים ניצחון מספר 11 העונה, לפני שבוע עמוס שעשוי להיות היסטורי

שחקן הפועל חולון אייזאה מיילס. דודי אוחיון, מנהלת הליגה, אתר רשמי
התחלה טובה לשבוע. אייזיאה מיילס/אתר רשמי, דודי אוחיון, מנהלת הליגה

הפועל חולון פתחה הערב (ראשון) שבוע עמוס שעשוי להיות היסטורי, עם ניצחון 75:82 על הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל. הקבוצה של סטפנוס דדאס תוכל להעפיל ביום רביעי לשמונה האחרונות בליגת האלופות של פיב"א אם תנצח את ברינדיזי האיטלקית, ומחר תשחק גם בליגה הבלקנית מול פלובדיב, אבל הערב הקהל שלה חזר לאולם הביתי לראשונה העונה וראה ניצחון שישי בשבעת מפגשים עם הדרומיים.

קיילב אגאדה, הכוכב הגדול של הפועל באר שבע, הסתבך בבעיית עבירות בשלב מוקדם וסיים עם 4 נקודות בלבד, כשמשחק מצוין של אריק גריפין (21 נקודות) וסיוע מבחוץ של עמית זיס וספנסר וייס לא הספיקו כדי למנוע הפסד נוסף. חולון קיבלה תוצרת בעיקר מכריס ג'ונסון ואייזיאה מיילס, שהיה היחיד שפגע מחוץ לקשת בדרך לניצחון הליגה ה-11 העונה.

seperator

מהלך המשחק

רבע 1

בסיוע הקהל שחזר, הפועל חולון פתחה את המשחק עם שלשות של ווילי וורקמן ואייזיאה מיילס, והובילה 0:7, אבל קיילב אגאדה ואריק גריפין הגיבו מהר והעלו את הפועל באר שבע ל-7:11. הקצב נרגע לאחר מכן וקליעות עונשין של טיירוס מגי החולוני קבעו 16:16 בסיום הרבע הראשון.

רבע 2

חולון פתחה טוב גם את הרבע הזה, עם ריצת 0:6, אבל טראוויס ווריק וגריפין השוו במהירות, ולאחר מכן ווריק גם לקח ריבאונד התקפה והעלה את האורחת ל-24:26. גיא פניני בשלוש קליעות מהקו ואסיסט לכריס ג'ונסון החזיר את היתרון לחולון. פניני המשיך לתת את הטון ונעזר בשלשה ועונשין של מיילס לפני סיום הרבע כדי לרדת להפסקה ביתרון 41:49.

עוד בוואלה!

עידו קוז'יקרו מונה לעוזר מאמן מכבי חיפה

לכתבה המלאה
קיילב אגאדה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
נתקע על 4 נקודות. קיילב אגאדה/ברני ארדוב

רבע 3

סי. ג'יי האריס העניק לחולון יתרון דו-ספרתי לראשונה במשחק ואגאדה הסתבך עם עבירה רביעית שאילצה את רמי הדר להוציא אותו, אבל אז שלשות של אמיר בל, עמית זיס וספנסר וייס החזירו את הבאר שבעים לעניינים, וגריפין המצוין צימק ל-55:54 בלבד. המארחת הגיבה בריצת 0:7 נוספת, אותה קטע זיס עם שלשה שהעלתה את מאזנו ל-11 נקודות. 59:64 לחולון בסוף הרבע.

רבע 4

זיס ושלשה של וייס כפו שוויון, שלוש וחצי דקות בתוך הרבע האחרון, אבל ג'ונסון ומגי החזירו את היתרון לחולון עם שלשות מהפינות. אגאדה חזר למגרש אחרי דקות ארוכות על הספסל ואיבד כדור, אלא שחברו גריפין השאיר את המשחק צמוד כשהקטין ל-74:72 וגם חולון איבדה בצד השני. האריס מסר אסיסט יפה לג'ונסון שגם חטף כדור בצד השני, והמארחת עלתה ל-72:79 עם שלשה של מיילס דקה וחצי לסיום. באר שבע התקרבה עם שלשה משלה, אלא שמיילס צלף את החמישית שלו וסגר עניין.

seperator

סטטיסטיקה

קלעו להפועל חולון: אייזיאה מיילס 20 נקודות (5 מ-9 לשלוש), כריס ג'ונסון 18, טיירוס מגי 12, גיא פניני 9, סי.ג'יי האריס 7 (5 אסיסטים), ווילי וורקמן 6 (7 ריבאונדים), ניב משגב 5, מקסים דה זאו 4, עודד ברנדווין 1, פרדריק בורידון שיחק ולא קלע.

קלעו להפועל באר שבע: אריק גריפין 21, עמית זיס ואמיר בל 13 כל אחד, ספנסר וייס 11, טראוויס ווריק 7, ניק הורנסבי 6, קיילב אגאדה 4, נטע סגל ובן אייזנהארט שיחקו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully