וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו הצעירות: דנמרק ברבע הגמר, פורטוגל הביכה את אנגליה, גם צרפת ניצחה

הדנים עלו עם 0:2 על איסלנד בבית ג', בו צרפת גברה 0:2 על רוסיה. פורטוגל מושלמת בבית ד' אחרי 0:2 על אנגליה שכלל לא בעטה למסגרת, קרואטיה עם ניצחון היסטורי 2:3 על שוויץ

תקציר: קרואטיה הצעירה - שוויץ הצעירה 2:3/ספורט 1

נבחרת דנמרק היא העולה הראשונה לרבע גמר יורו הצעירות, אחרי שניצחה היום (ראשון) 0:2 את איסלנד והתבססה בראש בית ג' עם מאזן מושלם, לפני צרפת שניצחה 0:2 את רוסיה. בבית ד' פורטוגל מושלמת אחרי 0:2 על אנגליה שאפילו לא בעטה למסגרת, וקרואטיה גברה 2:3 על שוויץ.

הטורניר נערך בהונגריה וסלובניה, ומפוצל לשני חלקים: שלב הבתים בשבוע הנבחרות הנוכחי (24 עד 31 במרץ) ושלבי ההכרעה ב-31 במאי עד 6 ביוני. השינוי הגיע בעקבות משבר הקורונה שהוביל כזכור לדחיית יורו הבוגרות מקיץ 2020 לקיץ הקרוב.

אודסון אדואר (משמאל) שחקן נבחרת צרפת הצעירה חוגג שער. רויטרס
חתום על הפנדל הראשון של צרפת הצעירה. אודסון אדואר, משמאל/רויטרס

בית ג'

איסלנד - דנמרק 2:0

הדרבי הסקנדינבי הסתיים בניצחון דני שני על אדמת הונגריה, והנבחרת של אלברט קפייאס, עוזרו לשעבר של שוטה ארבלדזה במכבי תל אביב, הבטיחה את מקומה בשלבי ההכרעה של היורו שיתחילו ב-31 במאי. מורטן יולמאנד בישל כבר בדקה החמישית לגוסטב איזקסן, ואחרי 13 דקות מאדס בק סורנסן הכפיל את התוצאההשוער אוליבר כריסטנסן גרם לפנדל בדקה ה-38, אבל תיקן כשעצר את הבעיטה של סוון ארון גודיונסן, בנו של איידור גודיונסן הזכור היטב מצ'לסי וברצלונה. איסלנד ללא נקודות בטורניר.

רוסיה - צרפת 2:0

נבחרת הכוכבים של צרפת התאוששה מההפסד לדנמרק בזכות שני פנדלים מוקדמים. אודסון אדואר סחט פנדל בדקה ה-15 ובעט בעצמו פנימה, ובחלוף תשע דקות נגיעת יד של פאבל מאסלוב סידרה עוד כדור מהנקודה הלבנה וג'ונתן איקונה סיפק פאננקה. אלבן לאפון מנע מרוסיה לחזור ושתי הנבחרות עם שלוש נקודות כעת.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דני מוטה שחקן נבחרת פורטוגל הצעירה. רויטרס
פורטוגל תלך עד הסוף? דני מוטה/רויטרס

צפו בתקציר הניצחון של פורטוגל

תקציר מיורו הצעירות: פורטוגל - אנגליה 0:2/ספורט 1

בית ד'

פורטוגל - אנגליה 0:2

תצוגת תכלית מצד שחקניו של רוי ז'ורז'ה, שהגבילו את האנגלים לשלושה איומים על השער ומתוכם אף אחד לא למסגרת, ומובילים את הבית עם שש נקודות לעומת היריבה שנמצאת ברצף של שישה משחקים ללא ניצחון באליפות אירופה עד גיל 21. דני מוטה, חלוצה של מונצה האיטלקית, כבש שער יפה בדקה ה-64 והמחליף פרנסיסקו טרינקאו מברצלונה חתם בפנדל 10 דקות לאחר מכן. אנגליה נותרה ללא נקודה.

קרואטיה - שוויץ 2:3

בית ד' הוצג מראש כבית המוות ואכן עושה רושם ככזה, כשקרואטיה השיגה ניצחון היסטורי מבחינתה בטורניר של נבחרות עד גיל 21. לוקה איבנושץ ניצל טעות של השוער בדקה השמינית והקרואטים נראו בדרך לניצחון קליל אחרי פנדל של ניקולה מורו (61) ובישול שלו לדריו ויזינגר (64), אבל נגיעת יד של ויזינגר סידרה פנדל בצד השני וקסטריוט אימרי צימק (79). שער עצמי של המחליף סנדרו קולנוביץ' בדקה ה-89 נתן תקווה לשוויץ, אבל קרואטיה שמרה על היתרון בשיניים, עם הצלה גדולה של השוער דומיניק קוטרסקי בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully