וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ענבר לניר זכתה במדליית ארד בגרנד סלאם טביליסי

הישראלית (עד 78 ק"ג) ביצעה תרגיל מהיר מול גראף האוסטרית והשיגה מדליה שנייה ברציפות. הרשקו וקוכמן הפסידו בקרב על הארד

ענבר לניר ג'ודאית ישראלית. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
בכושר נפלא. ענבר לניר/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

גרנד סלאם טביליסי בג'ודו הגיע היום (ראשון) לסיומו עם מדליה ישראלית אחת. ענבר לניר (עד 78 ק"ג) חתומה עליה, אחרי שביצעה איפון תוך תשע שניות בקרב על הארד. גם רז הרשקו (מעל 78 ק"ג) ולי קוכמן (עד 90 ק"ג) קיבלו הזדמנות בקרב על המדליה, אבל הפסידו.

רז הרשקו גרנד סלאם תל אביב. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
הדירוג הכי גבוה שלה בגרנד סלאם. הרשקו/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

נשים, עד 78 ק"ג:

אחרי שזכתה במדליית הארד הראשונה שלה בסבב הגרנד סלאם בתחילת החודש בטשקנט, ענבר לניר המשיכה את כושרה המצוין גם בטביליסי. היא השיגה שלושה ניצחונות באיפון בדרך לחצי הגמר, שם הפסידה להולנדית קארן סטבנסון ונשלחה לקרב על הארד, בו לא אפשרה לאוסטרית ברנדט גראף אפילו לנשום וזרקה אותה באיפון תוך תשע שניות. האם זה יספיק לה גם כדי להשיג כרטיס לאולימפיאדה ברגע האחרון?

נשים, מעל 78 ק"ג:

רז הרשקו שניצחה את מרינה סולצקאיה הבלארוסית בזכות ניקוד זהב בבית הניחומים, התמודדה על הארד מול ביאטריז סוזה הברזילאית, שהשיגה הכרעה עם איפון כשנותרה חצי דקה לסיום הקרב. הרשקו נפצעה מעט והתקשתה לרדת מהמזרן. לפני כן היא ניצחה פעמיים והפסידה ברבע הגמר, והיא יכולה להתנחם בדירוג הכי גבוה שלה בטורנירי גרנד סלאם.

גברים, עד 90 ק"ג:

לי קוכמן הפסיד בחצי הגמר למרקוס ניימן השבדי ונעצר אחרי שלושה ניצחונות. הישראלי קיבל הזדמנות שלישית בקריירה לזכות לראשונה במדליה בסבב הגרנד סלאם, אבל כמו בשני המקרים הקודמים הפסיד בקרב על הארד, הפעם לדבלאט בובונוב האוזבקי. קוכמן ספג שני עונשים, יריבו שלט בקרב ולקראת הסיום גם השיג איפון. קוכמן ימשיך במרדף אחר הכרטיס האולימפי וזקוק לניקוד נוסף בתחרויות הקרובות.

נדב ז'ורט הצעיר הפסיד בקרב הראשון שלו בקטגוריה זו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ענבר לניר ג'ודאית ישראלית עם מאמנה שני הרשקו. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
"שמחה שהעבודה הקשה מובילה אותי להישגים". ענבר לניר עם מאמנה שני הרשקו/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

ענבר לניר אמרה לאחר מכן: "אני מאושרת מאוד על הזכייה במדליה, שמחה שהעבודה הקשה מובילה אותי להישגים. יש לפניי עוד הרבה עבודה קשה שאני מחוייבת לבצע, ועכשיו הפנים שלי לתחרות הבאה בשבוע הבא בגרנד סלאם באנטליה".

המאמן שני הרשקו: "מסיימים את הגרנד סלאם לאחר יום קרבות ארוך ומתיש, בסיומו ענבר עושה צעד גדול ומשמעותי לאולימפיאדה עם ניצחון אדיר באיפון תוך 9 שניות. רז שסיימה חמישית זוכה אף היא בנקודות חשובות. אני גאה בספורטאיות ושמח שעבודת צוות ומחויבות של הספורטאיות מובילים להישגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully