וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: הפועל חולון מארחת את הפועל באר שבע בפתח שבוע היסטורי

עודכן לאחרונה: 27.3.2021 / 10:02

המחזור ה-21 בליגת העל (21:10, ספורט 5): כשעלייה לאליט 8 של ליגת האלופות בפתח, תארח הקבוצה של סטפנוס דדאס את האדומים מבירת הנגב עם קיילב אגאדה הלוהט. נייט ססטינה עשוי לערוך הופעת בכורה

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

ליגת העל בכדורסל תימשך מחר (ראשון, 21:10, שידור ישיר בספורט 5) עם צאת חג הפסח במשחק מהמחזור ה-21 בו תארח הפועל חולון את הפועל באר שבע. בסיבוב הראשון גברה חולון 86:89 על באר שבע בחוץ, ובשישה מפגשים בין הקבוצות עד היום ניצחה חולון חמישה משחקים, כשהניצחון היחיד של באר שבע הגיע בחידוש העונה שעברה אחרי הגל הראשון של הקורונה.

שחקני הפועל חולון סי ג'יי האריס אייזיאה מיילס. ליגת האלופות, אתר רשמי
בפתחו של שבוע עמוס. האריס חוגג עם מיילס/אתר רשמי, ליגת האלופות

הפועל חולון מגיעה למשחק בפתחו של שבוע עמוס שיכול להיות היסטורי עבור המועדון. יום אחרי המשחק תארח הקבוצה את פלובדיב הבולגרית בליגה הבלקנית וביום רביעי היא תשחק נגד ברינדיזי מאיטליה כשניצחון על היריבה האיטלקית יעלה את הקבוצה לאליט 8 של ליגת האלופות. בינתיים בחולון מתרכזים רק בבאר שבע, כשהמטרה הברורה של הסגולים היא לשפר עמדות ולהבטיח את מקומם בין שש הראשונות בתום הסיבוב השני. אחרי האימון המסכם יוחלט האם שחקן הפנים נייט ססטינה יתלבש לראשונה ויערוך את הופעת הבכורה שלו נגד באר שבע.

בהפועל באר שבע התאכזבו מהיכולת של השחקנים במשחק נגד הפועל תל אביב, לפחות בכל הנוגע לאיך שהאדומים נראו במשך שלושה רבעים. באר שבע פיגרה ביותר מ-20 הפרש, ונראתה בדרך לתבוסה, כשרק קאמבק ברבע האחרון, שלא באמת איים על המארחת, מנע ממנה לצאת עם תבוסת חוץ. בבאר שבע יודעים כי הסיכוי שלהם להגיע לשש הראשונות עדיין לא אבד, אך כדי לעשות כך הם יהיו חייבים להפתיע את חולון בחוץ. קיילב אגאדה, שנמצא בכושר אישי מצוין, ניפץ במשחק הקודם את שיא העונה לזריקות מהשדה בליגה כשזרק 28 זריקות, עם אחוזים רעים של 1 מ-10 מחוץ לקשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully