וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה חגגה, טל דן: "הישג גדול למועדון, מקווה לארח את הפיינל פור בישראל"

עודכן לאחרונה: 27.3.2021 / 8:34

אנשי הקבוצה חגגו בהולנד. בראד גרינברג: "היינו יוצאים מן הכלל", ג'רום מיינסי: "מתרגש, מחכה בקוצר רוח לפיינל פור". במועדון פועלים מול איגוד הכדורסל לאירוח הפיינל פור, היריבה בחצי הגמר: פארמה פרם מרוסיה

עירוני נס ציונה הפכה אמש (שישי) לקבוצת הגברים השישית מישראל שמעפילה לחצי גמר מפעל אירופי בכדורסל. הכתומים גברו על היראקליס היוונית ברבע גמר היורופקאפ 80:105, ויפגשו בחצי הגמר את פארמה פרם מרוסיה.

החגיגות של נס ציונה התחלקו לשניים - בחדר ההלבשה ובבית המלון בהולנד חגגו השחקנים ואנשי הקבוצה שעשו את דרכם לבועה השבוע, ובישראל חגג היו"ר יניב מזרחי שהקים את המועדון רק לפני 16 שנה. הטלפון של מזרחי לא הפסיק לקבל ברכות במהלך כל הלילה מכל קצוות העולם הספורטיבי.

שחקן עירוני נס ציונה טל דן. אתר פיב"א, אתר רשמי
הישג נהדר. טל דן/אתר רשמי, אתר פיב"א

"זה הישג נהדר", סיכם מאמן הקבוצה בראד גרינברג, "הלילה היינו יוצאים מן הכלל, היינו מחוברים לאורך כל המשחק בשני צידי המגרש. שמרנו טוב, הייתה הנעת כדור קבוצתית דרכה קלענו באחוזים גבוהים, מסרנו 28 אסיסטים וסיימנו עם 10 איבודים בלבד. הצגנו שני משחקים טובים השבוע ומגיע לנו להמשיך לפיינל פור". הסנטר ג'רום מיינסי שהצטיין אמר: "אני מאוד מתרגש, במיוחד שזו השנה הראשונה שלי באירופה. שמח לרשום את ההישג הזה עם המועדון הזה ולהיות חלק ממנו. מחכה בקוצר רוח לפיינל פור!".

שחקני עירוני נס ציונה עם המאמן בראד גרינברג. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
יארחו את הפיינל פור? שחקני נס ציונה חוגגים/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

בנס ציונה נמצאים בקשר ישיר עם איגוד הכדורסל עם רצון אמיתי לארח את פיינל פור המפעל בחודש הבא בישראל. באיגוד הכדורסל תומכים מאוד בנס ציונה בנושא זה אך לקבוצה תהיה תחרות לא פשוטה עם סטאל אוסטרוב הפולנית שכבר התנסתה באירוח מסוג זה בהצלחה. מנגד, העובדה שנס ציונה יכולה לארח משחקים עם קהל תפעל לטובתה. "אני מאוד גאה בחברים, בצוות המקצועי ובהנהלה", סיכם הקפטן טל דן, "זה הישג גדול למועדון, מקווה שנוכל לארח את הפיינל פור בישראל ולשחק מול האוהדים שלנו. אנחנו רוצים לעשות היסטוריה בעיר".

היריבה של נס ציונה על המקום בגמר, פארמה פרם מרוסיה, נחשבת לפייבוריטית הברורה לזכות במפעל. את הקבוצה מוביל הרכז הליטאי המצוין אדאס יוסקביצ'יוס, לצד שחקן הפנים הליטאי אידגרס ז'וקאוסקס, הפורוורד הסרבי בוריס סבוביץ', הלטבי מרקס מחריס והגארד האמריקאי לורנזו וויליאמס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully