וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיראלם פיאניץ': "אני לעולם לא מוותר, לא חתמתי בברצלונה כדי לעזוב אחרי שנה"

קשר ברצלונה ממעט לשחק אך לא מרים דגל לבן: "רוצה להראות מה אני שווה. מסי? היחסים איתו נפלאים, הוא תמך בי ועודד אותי מהרגע הראשון". נשיא הליגה במקסיקו: "מסי ורונאלדו עשויים לשחק בעונה הבאה בארה"ב או במקסיקו"

תקציר: יובנטוס - אינטר 0:0/ספורט 1

17 משחקי ליגה (שישה מתוכם בהרכב), 600 דקות ו-0 שערים. זה המאזן הלא מאוד מחמיא של קשר ברצלונה, מיראלם פיאניץ', שהגיע לקטאלנים בתחילת העונה. בריאיון ל"מונדו דפורטיבו" הספרדי, סיפר הבוסני על קשיי ההתאקלמות ועל היחסים עם ליאונל מסי ורונלד קומאן.

"ברור שאני רוצה להישאר בברצלונה גם בשנים הבאות", אמר פיאניץ'. "לא חתמתי בברצלונה כדי לעזוב אחרי שנה. אני לעולם לא מוותר - אם אני לא משחק, באימון שאחרי אני נותן את כל כולי כדי שהמאמנים יראו מה אני שווה. כזה אני. חשוב לי שהם יראו שגם אם לא קיבלתי דקות, אני פשוט לא מוותר".

"היחסים עם מסי? הם נפלאים", הוסיף הבוסני. "ליאו מדבר איתי המון, הוא מסביר לי לא מעט דברים והוא מאוד סבלני. הוא היה איתי מהרגע הראשון - תמך בי ועודד אותי. התרשמתי מאוד גם מפדרי - הוא שחקן אדיר שיגיע רחוק. בנוגע לקומאן, אני מבקש ממנו המשכיות. אני רק רוצה לשחק ולהראות מה אני שווה. וכן, אני מודע לזה שאני צריך לסכן יותר את השער עם בעיטות מחוץ לרחבה".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי עם שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
בעונה הבאה במקסיקו? רונאלדו ומסי/רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו חווה עונה מאכזבת מאוד ביובנטוס ולא בטוח אם יישאר, ליאו מסי כבר הצהיר שהוא רצה לעזוב את ברצלונה בקיץ הקודם, אך נשאר בסופו של דבר וטרם חידש את חוזהו. האם צפון אמריקה היא היעד הבא של שני הכוכבים המתבגרים של הכדורגל העולמי?

מיקל אוריולה, נשיא הליגה במקסיקו, התייחס לעתידם של צמד הכוכבים והפתיע כשאמר בריאיון ל-ESPN: "הליגה במקסיקו וליגת ה-MLS יהיו מהליגות הכי טובות בעולם. הצעד הבא יהיה להביא לכאן את מסי או רונאלדו כשהם בשלב האחרון של הקריירה שלהם".

עוד בוואלה!

פגישה מכרעת בין רונאלדו ליובנטוס: הפורטוגלי ידרוש החתמה של "תואם בנזמה"

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס מאוכזב. רויטרס
יסיים את הקריירה בארה"ב? רונאלדו/רויטרס

חוזהו של רונאלדו ביובנטוס יפוג בקיץ הבא ודייויד בקהאם הבעלים של אינטר מיאמי כבר הצהיר בעבר שהוא נחוש להחתים אותו בקבוצה החדשה שלו. בריאיון ל-La Sexta בדצמבר, מסי כבר הודה שהוא פתוח למעבר ל-MLS כשאמר: "תמיד אמרתי שאשמח לחוות את ה-MLS ולגור בארה"ב. אני לא יודע אם זה יקרה אבל זה אפשרי".

גם נשיא פיפ"א ג'יאני אינפנטינו אמר במסע"ת בשבוע שעבר ש"אני חושב שבארה"ב ומקסיקו יש פוטנציאל עצום. אם אתה יכול להביא את שניהם לכאן (מסי ורונאלדו) זה יהיה מדהים ויוכל להפוך את הליגות האלו לטובות בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully