וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: שתי הראשל"ציות ואשדוד בחצי גמר הגביע

עודכן לאחרונה: 26.3.2021 / 20:47

הפועל ראשון לציון עלתה לאחר 29:32 בקרית אונו, בעוד יריבתה העירונית גברה בקלילות על רמת השרון. הקבוצה מעיר הנמל ניצחה את מכבי תל אביב

שחקן הפועל אשדוד גאבור לנגהאנס. איגוד הכדוריד, אתר רשמי
אשדוד בחצי. לנגהאנר מול הגנת מכבי תל אביב/אתר רשמי, איגוד הכדוריד

משחקי רבע גמר גביע המדינה בכדוריד התקיימו היום (שישי), וארבע העולות לחצי הגמר נקבעו. הפועל ראשון לציון ניצחה 29:32 בקרית אונו. הפועל אשדוד גברה על מכבי ת"א 23:27. הגרלת חצי גמר גביע המדינה תיערך ביום שני.

seperator

בקרית אונו, הקבוצה המקומית סיפקה פייט, אבל האיכויות של הפועל ראשון לציון במחצית השנייה הכריעו. מילוש בואישיץ' הוביל את הכובשים עם 7 שערים. סטפן איליץ' ואיתי סורקיס במשחק נהדר כבשו 6 כ"א. לקרית אונו - לוקה קרנוביץ' וטאריק קסומוביץ' 9 כ"א. באשדוד, בדרבי האחים טורקניץ, ידו של רם הייתה על העליונה מול איתי. גאבור לנגהאנס הוביל את אשדוד עם 6 שערים, ניבו לוי הוסיף 4, ועומר גרא ורם טורקניץ עם 3 כ"א.

המפגש שהיה שחזור רבע הגמר מהעונה שעברה בין א.ס רמה"ש למכבי ראשון לציון היה חד צדדי. החסרון של מילאן פאבלוביץ' (שבר בידו) היה משמעותי עבור רמה"ש, וגם כך - האורחת נראתה נהדר עם 10 שערים שכבש ירמי סידי, 8 של איבן קראצ'יץ', ו-5 כ"א של ברנקו קאנקרש ושרון שלם. ניב פישלוביץ שוב בלט בשער עם 11 עצירות ב-42 אחוז. מנגד, גיל פומרנץ 5, סטפן טרזיץ 4, נדב חביב 3 היו המבקיעים הבולטים, כאשר דרקו ארסיץ' סיפק עוד משחק חלש בשער שכלל 6 עצירות בלבד ב-19 אחוזי הצלחה.

בנס ציונה, הרצליה הייתה דומיננטית וטובה יותר לכל אורך המשחק. דווקא ביתרון מבטיח של 5 שערים, עשר דקות לסיום, נס ציונה הצליחה לחזור ולצמק לשני שערי הפרש, כשנותרו שתי דקות לסיום, אבל הפינאלה היה שייך לקבוצה המפתיעה של העונה מהרצליה בהדרכת דניאל לינדגרן ועודד נאמן - שרושמת ניצחון חוץ שני השבוע בגביע (אחרי זה המרשים בחולון ביום שני).

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully