וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלס פויול על מסי: "אני רואה התלהבות במשחק שלו, הוא במקום הכי טוב"

עודכן לאחרונה: 26.3.2021 / 19:12

בלם העבר האגדי של ברצלונה התראיין לתחנת הרדיו RAC 1 והחמיא ליכולת של הפרעוש. בנוסף, גילה אופיטמיות בנוגע לעונה הנוכחית

צפו בשערי הערב השני של מוקדמות מונדיאל 2022/ספורט 1

אחד הסמלים הגדולים של ברצלונה בעשור וחצי הראשון של שנות ה-2000, קרלס פויול התראיין לתחנת הרדיו הקטאלנית RAC 1 והתייחס לליאונל מסי. כידוע, חוזהו של הפרעוש עם ברצלונה מסתיים בקיץ הקרוב, וגם בלם העבר האגדי לא שש להמר עם המהלך הבא של כוכב ברצלונה. בנוסף, התייחס פויול ליכולת של קבוצתו לשעבר תחת רונאלד קומאן.

"דיברתי איתו (עם מסי) לא מזמן, כשהוא השווה את שיא ההופעות של צ'אבי", אמר פויול. "אני רואה אותו בתקופה האחרונה עם הרבה התלהבות במשחק שלו, אני חושב שהוא במקום הכי טוב. מצד שני, כל אדם מחליט מה הדבר הנכון עבורו, וצריך להבין והשלים עם כל החלטה שיקבל". מעבר לכך, קפטן בארסה לשעבר החמיא למאמן הקטלאנים רונאלד קומאן.

קרלס פויול שחקן העבר של ברצלונה. AP
אופטימי לגבי העונה של ברצלונה. פויול/AP

"הוא אגדה עבור המועדון", אמר פויול בהתייחסו להולנדי. "מהצד נראה שהשחקנים מרוצים ממנו. הוא עושה עבודה טובה וראוי לכבוד ואמון. בסוף העונה, אפשר יהיה לתת הערכה לגבי טיב העבודה שלו". פויול, ששימש גם בעבר כעוזר המנהל הספורטיבי בברצלונה, מאוד נהנה מהשינוי שעוברת הקבוצה בתקופה האחרונה. "האנרגיה השתנתה. אני רואה הרבה דברים חיוביים, התהלבות. הקאמבק מול סביליה בגביע המלך מוכיח את זה. גם מול פריז סן ז'רמן בליגת האלופות - שער אחד נוסף היה עשוי לשנות את התמונה".

הקפטן לשעבר סיכם באופטימיות: "זה פרוייקט חדש, עם מאמן חדש ושחקנים צעירים. מאבק האליפות בליגה הספרדית עדיין פתוח ויש גם את גמר גביע המלך. העונה עוד בחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully