וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת החלומות של צ'ארון שרי: סורינאם חולמת על המונדיאל

שוער מאנדרלכט, בלם מגלאטסראיי, שחקנים מהליגה ההולנדית. סורינאם הרכיבה סגל כוכבים ושרי, פלייטר והאסלביינק מפנטזים

תקציר הניצחון של סורינאם על איי קיימן במוקדמות המונדיאל/מתוך יוטיוב

נבחרת סורינאם מייצרת לא מעט באזז בתקשורת ההולנדית בימים האחרונים. נבחרת הכדורגל של האי הקטן שקיבל עצמאות מהולנד ב-1975, מעולם לא רשמה הישג משמעותי, אבל כעת מקווים שם לשנות זאת.

הוריהם של פרנק רייקארד ורוד חוליט היגרו ביחד מסורינאם להולנד ולאורך השנים התפתחו עוד ועוד שחקני כדורגל מובילים ששורשיהם נטועים במדינה ששוכנת בחלק הצפוני של דרום אמריקה. הם תמיד היו גאים במוצאם, אבל כשזה הגיע לכדורגל, הם לבשו את הכתום של הולנד.

בסורינאם ניסו לשכנע שחקנים בכירים לייצג אותם וגם רשמו הצלחה חלקית ביותר, אבל לקראת תחילת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022, הצליחו להרכיב סגל כוכבים שמורכב בעיקר משחקנים שנולדו וגדלו בהולנד. על הקווים עומד דין גורה, ששיחק בין היתר בפיינורד, אייאקס, האדרספילד ובארנסלי, והיום נחשב לאחד האחראים העיקריים לבניית הגלאקטיקוס של סורינאם.

לקראת המשחקים נגד איי קיימן וארובה, גורה הזמין 23 שחקנים שרק 7 מתוכם שיחקו בנבחרת סורינאם בעבר. שניים מהם היו חלאופילו פלייטר ונייג'ל האסלביינק. ומי ברשימת המוזמנים הטריים?

שחקן מכבי חיפה, צ'ארון שרי. ., מאור אלקסלסי
בגיל 32, שרי בדרך להופעה ראשונה במדיה של נבחרת כלשהי/מאור אלקסלסי, .

השוער ורנר האן מאנדרלכט, הבלם-קשר אחורי ריאן דונק מגלאטסראיי, מיצ'ל דונלד שמשחק בארזורומספור מהליגה הבכירה בטורקיה, רמון לווין מאלקמאר, פלוריאן יוזפסון מרות'רהאם, דיון מאלון המנוסה מנאק ברדה, דייגו ביססוואר מאפולון לימאסול שכיכב בפאוק סלוניקי בשנים האחרונות, שאקיל פינאס מדן האח, דמיל דנקרלוי מכרונינגן וכמובן צ'ארון שרי ממכבי חיפה. ועוד לא מעט שחקנים מהליגה ההולנדית.

רבים מהם שיחקו בנבחרות הצעירות של הולנד ואפילו הגיעו איתן להישגים, אבל לא הצליחו לעמוד במשימה הקשה של זימון לבוגרת ועברו לאופציה ב': נבחרת סורינאם.

המשימה של שרי וחבריו קשה במיוחד. מבית ב' עולה לשלב הבא רק נבחרת אחת והם הוגרלו בין היתר למפגשים עם קנדה של אלפונסו דייויס וקייל לארין. אבל הסגל של סורינאם חזק ואם הוא גם יתחבר, היא תוכל להעפיל לשלב השלישי, ממנו מעפילות שלוש נבחרות באופן אוטומטי למונדיאל. האם סגל כזה יספיק מול יריבות כמו ארה"ב, מקסיקו וקוסטה ריקה? לא בטוח, אבל אם סורינאם תגיע עד לשם, אף אחד לא יופתע אם יגויסו לסגל עוד כמה שחקנים עם שורשים במדינה.

במחזור הראשון סורינאם הביסה את איי קיימן 0:3 כשחלאופילו פלייטר מבית"ר ירושלים חותם את התוצאה ובלילה בין שבת לראשון היא "תתארח" אצל ארובה בפלורידה. במשחק הזה יצטרף גם צ'ארון שרי לסגל הנוצץ יחסית של דין גורה והוא יעזור לסורינאם לחלום על מונדיאל ראשון אי פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully