וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מאוכזבים מההופעה של הנבחרת: "שיחקה כדורגל-כדוריד, לרוחב"

ב"אס" ביקרו את השיטה של לואיס אנריקה לאחר ה-1:1 עם יוון, ב"מארקה" גיבו את המאמן שהודה: "לא ציפינו לתוצאה כזו"

תקציר: ספרד - יוון 1:1/ספורט 1

"הדרך לקטאר נפתחה באכזבה, תיקו ביתי שמי יודע איך הוא עלול להשפיע", נכתב הבוקר (שישי) ב"אס" לאחר ה-1:1 המאכזב של נבחרת ספרד עם יוון בפתיחת מוקדמות מונדיאל 2022. "האפשרות של לסיים במקום השני בבית מטרידה. הנבחרת שיחקה כדורגל-כדוריד: משחק לרוחב, על קצה הרחבה, מצד לצד. המחצית הראשונה היתה כמעט בלתי ניתן לצפיה, ללא מצבים".

ב"מארקה" דווקא גיבו את לואיס אנריקה, שכונה "כוכב הנבחרת": "יש לו רעיונות ברורים לגבי מה שצריך לעשות, הוא בנה נבחרת עם סגנון שעובדת טוב מאוד ביחד. כן, היו בעיות נגד יוון, אבל ספגנו פנדל הזוי. סמכו על המאמן, גם אם נצטרך לסבול, נגיע למונדיאל".

"לא ציפינו לתוצאה הזו", הודה המאמן בסיום. "הגישה שלנו היתה טובה, אבל היינו צריכים לייצר יותר מצבים, היינו צריכים להיראות קצת יותר רעננים. אני חושב ש-0:1 היתה תוצאה יותר הוגנת כלפינו".

מאמן נבחרת ספרד לואיס אנריקה עם קוקה. Fermin Rodriguez, AP
לאט לאט. לואיס אנריקה וקוקה/AP, Fermin Rodriguez

על סרחיו ראמוס, שהוחלף במחצית בכפוף לסיכום שהיה לו עם בלם ריאל מדריד, אמר לואיס אנריקה: "הוא היה מוכן לגמרי לשחק, דיברנו וסיכמנו שכך יהיה כשיר למשחקים הבאים".

פדרי, שרשם הופעת בכורה בנבחרת הבוגרת, הוסיף: "הייתי רוצה שהבכורה תסתיים בצורה אחרת, אבל זה חלום עבורי. היה חסר לנו קצת שטף במשחק, לא ידענו איך לייצר מרווחים וצריך לשכוח מהמשחק הזה ולנצח את המשחקים הבאים".

מרכוס יורנטה סיכם את המשחק בו נבחרתו החזיקה בכדור 80 אחוז מהזמן: "היה משחק קשה, יוון היתה מאוד מאורגנת בחלק האחורי ולמרות שניסינו בכל דרך אפשרית, לא הצלחנו לנצח. נתוני החזקה בכדור הם לא מה שאנחנו מחפשים, היה חסר לנו דיוק בחלק האחרון. כרגע אני לא רואה את עצמי חלק מהיורו, אני חייב לשחק ברמה הרבה יותר גבוהה כדי לקבל זימון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully