וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון ממשיכה לקרוס, בראדלי ביל לוקח אחריות ומסמן את הבעיה הגדולה מכולן

הוויזארדס איבדו יתרון גדול מול ניו יורק: "חוסר היציבות הוא עקב האכילס שלנו". במועדון נלהבים מהטרייד, אבדיה קיבל מתחרה חדש לדקות

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

בשלהי הרבע השלישי, מצאה עצמה וושינגטון ביתרון מבטיח של 17 נקודות על ניו יורק. אלא שאצל הוויזארדס של העונה אף ניצחון אינו מובטח, וכך קרה שאת משחק החוץ במדיסון סקוור גארדן סיימה הקבוצה מהבירה עם הפסד שמיני בתשעת משחקיה האחרונים - הפעם 106:102 כואב במיוחד.

דני אבדיה שוב החל את המשחק על הספסל וסיים את המשחק ללא אף נקודה, בפעם החמישית בקריירה הצעירה שלו והשלישית תוך שבוע. הישראלי קיבל 11 דקות והשיב עם 11 נקודות (0 מ-4 מהשדה), 2 ריבאונדים, חסימה ו-4 איבודים.

"זה על הכתפיים שלי", טען בראדלי ביל בסיום. הכוכב אמנם הגיע ל-26 נקודות, אך לא ממש הופיע לרגעי ההכרעה וסיים עם 8 מ-23 מהשדה ו-6 איבודים. "אני זה שחייב לנעול את המשחקים הללו. היינו בעמדה לנצח, הגענו ממוקדים כמו שצריך, עם האנרגיה הנכונה, אגרסיביים בשני צידי המגרש, אבל בתחילת המחצית השנייה חזרנו לסורנו. חוסר היציבות הוא עקב האכילס שלנו".

שחקן וושינגטון וויזארדס בראדלי ביל מול שחקן ניו יורק ניקס מיטשל רובינסון. Frank Franklin II, AP
"חזרנו לסורנו". ביל מול רובינסון/AP, Frank Franklin II

ביל הוסיף ואמר: "אף אחד לא אוהב להפסיד, וכבר לא צריך לחזור על זה. זה מתסכל, זה מכעיס, אבל ממשיכים הלאה. לשחק חזק לא מנצח לך משחקים, זה מה שאמורים לעשות - אנחנו צריכים לשחק חכם יותר ולדעת לסגור משחקים. הרבה מזל נופל עלי, אני צריך להוציא את הראש מהתחת ולשחק טוב יותר".

הג'נרל מנג'ר טומי שפרד סיכם את העונה הקשה, בצל הקורונה: "אי אפשר היה לצפות כל מה שיקרה לנו. אני לא מחפש תירוצים, צריך להתמודד עם זה ולהתחיל לצבור ניצחונות". על אף הכישלונות, הוויזארדס בחרו לבצע עסקה מינורית בלבד עם סגירת חלון הטריידים, כשוויתרו על מו ואגנר וטרוי בראון לטובת דניאל גאפורד וצ'נדלר האצ'ינסון משיקגו.

עוד בוואלה!

דני אבדיה שוב סיים ללא נקודות, וושינגטון שוב הפסידה לניו יורק

לכתבה המלאה

"אנחנו נלהבים מדניאל", אמר סקוט ברוקס, "אני אוהב את היכולת שלו לסיים ליד הטבעת. הוא יכול לתפוס כדורים ולהטביע, זה משהו שלא היה לנו מאז שאני כאן". בעוד גאפורד אמור לקבל חלק מהדקות בצבע, האצ'ינסון אמור להתחרות עם דני אבדיה על הדקות בעמדות 3-4. "קיבלנו שחקן כנף אתלטי והיינו זקוקים לאחד כזה", אמר המאמן. "אנחנו צריכים אורך ואתלטיות בעמדות הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully