וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם, אבל לא נשלם: השמות הגדולים שעדיין עשויים להחליף קבוצות ב-NBA

חלון הטריידים נסגר, אולם בימים הקרובים עשויות חלק מהקבוצות לשחרר לא מעט שחקנים איכותיים. אספנו את עשרת הבולטים שבהם

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

לא מעט דרמות נרשמו אמש (חמישי) ב-NBA, כשחלון הטריידים נסגר עם כמה וכמה עסקאות. לצד השמות הגדולים שעברו, היו גם כמה שנותרו בקבוצותיהם - אך לא לעולם חוסן. בימים הקרובים צפויים מספר שחקנים להשתחרר ולמצוא בתים חדשים, וכבר ראינו לאורך השנים איך עולם הבייאאוט משפיעים באופן משמעותי על הפלייאוף. הנה השמות הגדולים ביותר שעשויים ללבוש מדים חדשים בשבועות הקרובים:

1. אנדראה דראמונד

עד השעות האחרונות של הדדליין חיפשה קליבלנד טרייד על הסנטר שלה, אותו חיפשה להעביר מיד עם הגעתו של ג'ארט אלן. דראמונד אמנם מעמיד העונה ממוצעים של 17.5 נקודות, 13.5 ריבאונדים ו-1.2 חסימות למשחק, אך אף קבוצה לא הסכימה לשלם. בקרוב ישוחרר מהקאבס, ועל פי דיווחים יהפוך סחורה חמה בליגה. לוס אנג'לס לייקרס הוזכרה כמועמדת המובילה לצירופו, לפי "יאהו" גם ניו יורק, בוסטון, שארלוט והקליפרס בתמונה.

2. למרכוס אולדריג'

כמו עם דראמונד, כך גם סן אנטוניו חיפשה וחיפשה אך לא מצאה קבוצה שתהיה מוכנה לשלם עבור הפורוורד הוותיק. על כן שחררה אותו ללא תמורה, לאחר מה שהיתה העונה הגרועה בקריירה שלו (13.7 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק). מיאמי המועמדת המובילה לצרפו, גם האקסית פורטלנד ופיניקס, שחיזרה אחריו טרם הצטרף לספרס, מביעות עניין. לפי "יאהו", ישוחח אולדריג' גם עם שתי הנציגות של לוס אנג'לס לפני שיקבל החלטה סופית.

3. חסן ווייטסייד

הסנטר בן ה-31 ככל הנראה כבר לא ישחזר את יכולותיו ממיאמי, וגם בסקרמנטו מבינים זאת. העונה הוא מקבל 14.9 דקות למשחק בלבד ומשיב עם 8 נקודות ו-6 ריבאונדים למשחק.

למרכוס אולדריג', סן אנטוניו ספרס. Thearon W. Henderson, GettyImages
כוחו עוד במותניו? אולדריג'/GettyImages, Thearon W. Henderson

4. אוטו פורטר

כרגע נראה שהוא יישאר באורלנדו, אולם לפי דיווחים בארצות הברית המג'יק ישקלו לשחרר את הסמול פורוורד שהגיע בטרייד משיקגו. באחד האתרים כבר שידכו אותו לגולדן סטייט, מילווקי ובוסטון, שיהיו שמחות להתחזק בשחקן כנף נוסף.

5. אייברי בראדלי

הגארד הוותיק הועבר ממיאמי ליוסטון בעסקת ויקטור אולדיפו אך ככל הנראה לא יישאר. בראדלי, שכבר הוכיח בעבר את יכולותיו כשומר חזק בקו האחורי, עשוי לחזור ללוס אנג'לס לייקרס, בה שיחק אשתקד עד הבועה.

6. אוסטין ריברס

בנו של דוק איבד את מקומו ברוטציה של ניו יורק ונשלח בטרייד משולש לאוקלהומה סיטי, אותה הוא צפוי לעזוב תוך זמן קצר. מילווקי הוזכרה בהקשרו.

7. גורגי ג'נג

המשכורת הגבוהה הפכה אותו למועמד מוביל לעזוב את ממפיס, אך הגריזליס בחרו שלא לבצע אף עסקה משמעותית ועשויים לשחרר את שחקן הפנים הוותיק.

עוד בוואלה!

נסגר חלון הטריידים: אולדיפו במיאמי, ווצ'ביץ' בשיקגו, ארון גורדון בדנבר

לכתבה המלאה
שחקני לוס אנג'לס לייקרס אייברי בראדלי, לברון ג'יימס. GettyImages
ישוב ללייקרס? בראדלי עם לברון/GettyImages

8. קורי ג'וזף

הרכז המחליף הועבר מסקרמנטו לדטרויט בעסקת דלון רייט. הפיסטונס, שמנסים לפתח את קיליאן הייז ודניס סמית', עשויים לוותר על ג'וזף, ובמקרה כזה עשויה לפנות אליו קבוצת פלייאוף המחפשת אחר רכז מחליף - למשל מילווקי.

9. ג'ף טיג

הרכז המחליף הועבר מבוסטון לאורלנדו בעסקת אוון פורנייה, אך כבר הודיע שאין בכוונתו להתייצב. המג'יק, שככל הנראה כבר לא יגיעו לפלייאוף העונה, עשויים להעדיף זאת כדי לקדם את השחקנים הצעירים שלהם.

10. ג'בארי פארקר

הבחירה השנייה בדראפט 2014 לא הצליח לעמוד בציפיות והעונה שותף בשלושה משחקים בלבד. סקרמנטו כבר הרימה ידיים, על פי דיווחים, אך לא ברור מי תרצה להעניק לו צ'אנס נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully