וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: נקבעו חצאי גמר הפלייאוף

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 22:33

מכבי תל אביב הביסה את אס"א באר שבע ותפגוש את המעפיל. מטה אשר נגד הפועל כפר סבא

שחקני הפועל כפר סבא כדורעף, טמיר הרשקו. שלומי גבאי
שחקני הפועל כפר סבא/שלומי גבאי

שלב רבע גמר הפלייאוף בכדורעף הסתיים היום (חמישי) ונקבעו ארבע העולות לחצי הגמר. מכבי תל אביב שעברה בקלות את אס"א באר שבע, תפגוש את הפועל המעפיל שהתגברה על עירוני קרית אתא. הפועל כפר סבא עברה את עיילבון והיא תתמודד עם הפועל מטה אשר.

אס"א בן גוריון באר שבע - מכבי תל אביב 3:0 (25:19, 25:7, 25:10)

מחזיקת הגביע הטרייה לא נאלצה לעמול קשה מדי היום עד שניצחה את אסא בן גוריון באר שבע, שתי המערכות הראשונות היו קלות עבור הצהובים ורק במערכה השלישית דיגדגו השחקנים מבירת הנגב מעט את החניכים של גל גלילי - אבל גם זו נגמרה בניצחון המכבים מתל אביב בדרך לחצי גמר הגביע.

הפועל עירוני קרית אתא - הפועל המעפיל מנשה/עמק חפר 3:1

המערכה הראשונה הייתה צמודה מאוד אבל בסיומה המעפיל הצליחה לעלות ראשונה על הלוח, את המערכה השניה פתחה קרית אתא היטב, עלתה ליתרון 3:7 אותו לא שמטה עד לסיום המערכה. המערכה השלישית היתה צמודה מאוד כאשר במצב של שיוויון 21, קריית אתא לחצה על הדוושה והגיעה לשתי נקודות מערכה אותן החמיצה, גם המעפיל החמיצה מצידה מספר נקודות מערכה, ושובר השיוויון היה צמוד מאוד עד שהמעפיל הצליחה לנצח בסיום המערכה. המערכה הרביעית נפתחה בצורה שיוויונית אלא שאז פתחה קריית אתא יתרון של 5:10, היתרון הלך וגדל עד לסיום המערכה בה ניצחה קרייתא אתא. אלא שהמעפיל התעוררה במערכה האחרונה אותה ניצחה בדרך לחצי הגמר ולמפגש עם מכבי תל אביב.

מ.ס עיילבון - הפועל כפר סבא 3:0

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully