וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו הצעירות: שוויץ הפתיעה את אנגליה עם 0:1 ב"בית המוות"

עודכן לאחרונה: 26.3.2021 / 0:11

צפו: דן אנדוי (78) הכריע את המשחק עם שער יפה וסיבך את האנגלים לקראת המשך שלב הבתים. 1:4 קליל לרוסיה על איסלנד

יורו הצעירות: תקציר ניצחונה של שוויץ 0:1 על אנגליה/ספורט1

יורו הצעירות, שיצא לדרך אמש במתכונת מיוחדת, נמשך הערב (חמישי) עם הפתעות בבתים ג' ו-ד', כאשר שוויץ ניצחה 0:1 את אנגליה ודנמרק גברה על צרפת באותה תוצאה.

הטורניר נערך בהונגריה וסלובניה, ומפוצל לשני חלקים: שלב הבתים בשבוע הנבחרות הנוכחי (24 עד 31 במרץ) ושלבי ההכרעה ב-31 במאי עד 6 ביוני. השינוי הגיע בעקבות משבר הקורונה שהוביל כזכור לדחיית יורו הבוגרות מקיץ 2020 לקיץ הקרוב.

seperator

צפו בניצחון של רוסיה על איסלנד

תקציר: רוסיה - איסלנד 1:4/ספורט 1

בית ג'

צרפת - דנמרק 1:0

איזה ערב לנבחרות דנמרק. החבורה האדומה פגשה סוללת כוכבים שכוללת בין היתר את אדוארדו קמאבינגה, אודסון אדואר, ז'ול קונדה ועוד ועוד, אבל לא נבהלה וניצחה. צרפת הייתה עדיפה, החזיקה יותר בכדור, אבל לא הצליחה למצוא את הרשת. אנדרס דרייר כבש בדקה ה-75 והעניק לדנמרק ניצחון מפתיע.

רוסיה - איסלנד 1:4

פיודור צ'אלוב כיכב ברביעייה המרשימה של רוסיה בגיור שבהונגריה. הילד בן ה-17 ארסן זקריאן הוכשל ברחבה וסידר לצ'אלוב שער מהנקודה הלבנה בדקה ה-31, כששחקן הנבחרת הבוגרת בישל לנאיאיר טיקניזיאן (42) ובתוספת הזמן של המחצית הרוויח את הכדור עבור זקריאן שחגג שער סולו יפה בבכורה. דניס מקארוב הרשית בדקה ה-52 וארון גודיונסן רק צימק בנגיחה בדקה ה-59.

שחקני נבחרת שוויץ הצעירה חוגגים עם דן אנדוי. Marcio Machado, GettyImages
פתחו ברגל ימין. שחקני נבחרת שוויץ הצעירה/GettyImages, Marcio Machado

בית ד'

אנגליה - שוויץ 1:0

פתיחה מאכזבת לקאלום הדסון-אודוי, אדי אנקטייה ויתר יהלומי הפרמיירליג הצעירים. למרות שליטה ברוב שלבי המשחק שנערך בקופר שבסלובניה, אנגליה בעטה למסגרת רק פעם אחת ו-12 דקות לסיום היא נעקצה על ידי דן אנדוי, חלוצה בן ה-20 של ניס, שבעט מ-17 מטרים כדור שחלף מעל ארון רמסדייל ונעצר ברשת. אנגליה תצטרך להתאושש בהמשך.

פורטוגל - קרואטיה 0:1

שער של פאביו ויירה מפורטו בדקה ה-68 - ארבע דקות בלבד אחרי שנכנס כמחליף - הכריע את ההתמודדות. הנבחרת של רוי ז'ורז'ה הייתה עדיפה לכל אורך המשחק וצברה שלוש נקודות חשובות בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully