וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הפורוורד דווין מארבל חתם עד לסיום העונה

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 19:17

הפורוורד (28, 1.98) ששיחק במשך שנתיים באורלנדו יהיו החיזוק האחרון של הירוקים עד לסיום העונה. אוהדי הקבוצה קראו לג'ף רוזן לעזוב במהלך ההפסד לראשון לציון

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

למרות מצבה הרע בטבלת ליגת העל, במכבי חיפה לא אומרים נואש. הירוקים החתימו היום את הפורוורד האמריקאי דווין מארבל ששיחק עד לאחרונה באסטנה הקזחית, והוא יהיה שחקן החיזוק האחרון. בחיפה לא ישחררו אף שחקן ויחזיקו חמישה זרים בסגל, כשארבעה יתלבשו בכל משחק.

"אנחנו מברכים את דווין על הצטרפותו למכבי חיפה", אמר בעלי הקבוצה, ג'ף רוזן. "היכולות הגבוהות שלו בשני צידי המגרש יתרמו לנו בהמשך העונה". "אני שמח שדווין מצטרף אלינו", הוסיף מאמן הקבוצה עמית בן דוד. "מדובר בשחקן עם יכולות, ששיחק בליגות חזקות ואני מאמין שהוא יסייע לנו עד לסיום העונה".

דווין מארבל במדי טרנטו. Emanuele Cremaschi, GettyImages
מכבי חיפה לא מוותרת על העונה. מארבל/GettyImages, Emanuele Cremaschi

מארבל (28, 1.98) הוא בוגר אוניברסיטת איווה משנת 2014. הוא נבחר במקום ה-56 בדראפט על ידי דנבר ששלחה אותו לאורלנדו. הוא שיחק שנתיים במדי המג'יק, לרוב בתור שחקן שולי ברוטציה, עם 44 משחקים בשנתיים. בקיץ 2016 עבר לאריס סלוניקי אך לאחר שלא קיבל כסף עזב והגיע לטרנטו, שגם במדיה לא סיים את העונה בשל פציעה.

אחרי שנה מחוץ למגרשים הוא שב לטרנטו לחוזה לשנתיים אך אחרי עונה אחת בלבד עזב והגיע לליגת הפיתוח בחזרה. בינואר שנה שעברה חתם בוירטוס בולוניה אך הספיק לשחק משחקים בודדים לפני פרוץ הקורונה. העונה חתם באסטנה מתחתית ליגת ה-VTB ורשם ב-11 משחקים 11.8 נקודות ו-3.7 ריבאונדים למשחק.

בחיפה היו מאוכזבים מאוד מהיכולת של השחקנים בתבוסה 102:72 למכבי ראשון לציון אמש. כ-30 אוהדים שהגיעו לתמוך בקבוצה בעיר היין קראו במהלך המשחק לג'ף רוזן לעזוב את המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully