וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנס ציונה חולמים על פיינל פור היורופקאפ: "צעד מהיסטוריה"

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 9:55

אחרי הניצחון על קייב והעלייה לרבע הגמר במועדון הכתום רוצים את הכרטיס לחצי הגמר ושואפים לארח אותו בישראל. בקבוצה נותנים הרבה כבוד להיראקליס (שישי, 20:00, ספורט 5) שמציגה שלושה אקסים מליגת העל

שחקן עירוני נס ציונה בריאן אנגולה. קובי אליהו
שחקן עירוני נס ציונה בריאן אנגולה/קובי אליהו

עירוני נס ציונה תוכל להעפיל מחר (שישי, 20:00, שידור ישיר בספורט 5) לפיינל פור של היורופקאפ כשתפגוש את היראקליס היוונית ברבע גמר בבועה בהולנד. הכתומים העפילו אמש לרבע הגמר אחרי ניצחון 76:90 על בי סי קייב האוקראינית, כשהם מנצחים את המחצית השנייה ב-22 הפרש.

"מבחינה קבוצתית היה לנו רבע שלישי נהדר, שיחקנו עם אנרגיות וההגנה שלנו שינתה את המומנטום לטובתנו. אני שמח שהצלחתי להביא את היכולת שלי לידי ביטוי, אני אמשיך להילחם ולעזור לקבוצה במטרות שלה", אמר נמרוד לוי שחגג 26 אמש ובריאן אנגולה הוסיף: "היה משחק לא פשוט בשבילנו. התחלנו חלש ונתנו להם לעלות ליתרון, אבל התחלנו את המחצית השנייה במשחק קבוצתי, שמרנו טוב ויצאנו עם ניצחון גדול. עכשיו אנחנו צריכים להתכונן למשחק הבא כדי לעלות לפיינל פור".

סקוט סאגס. GettyImages
שיחק בשתי קבוצות ישראליות בשנה שעברה. סקוט סאגס/GettyImages

היום תחל הקבוצה את ההכנות למפגש נגד הקבוצה היוונית שעומדת בינה לבין עלייה היסטורית לפיינל פור של מפעל אירופאי. " יש לנו 24 שעות להתכונן לאירקליס - היריבה שלנו ברבע הגמר. הם קבוצה טובה, אבל אם נוכל לשחק נגדם חזק בתהקפה ומחוברים בהגנה כמו ששיחקנו היום נוכל להתמודד מולם כראוי בשישי", אמר אמש המאמן בראד גרינברג ביחס ליריבה שלו על הכרטיס לחצי הגמר. בקבוצה אף סיפרו כי ישאפו לארח את הפיינל פור בישראל, אם וכאשר יגיעו לשם: "אנחנו צעד מהיסטוריה", סיפרו במועדון.

היראקליס סלוניקי מדורגת במקום השביעי בליגה היוונית עם 7 ניצחונות מ-18 משחקים. השחקן המוביל של הקבוצה הוא הקלע הקנדי אוליבר הנלן, ומלבדו משחקים עוד חמישה זרים, שלושה מהם ששיחקו בליגת העל - וויליאם האצ'ר, אקס גלבוע/גליל שמשחק כמה שנים בהצלחה ביוון, סקוט סאגס שבעונה שעברה שיחק במכבי חיפה ומעט בגליל עליון מהלאומית ודווין איבנקס ששיחק לפני מספר שנים בבני הרצליה. שני הזרים הנוספים הם ג'וש האגינס שהגיע מגרמניה ואובי אנצ'ויה האמריקאי ניגרי שהגיע מהליגה הספרדית. בגזרת היוונים מוביל את הקבוצה שחקן הפנים המנוסה ואסיליס קבאדאס, שמשתייך לסגל נבחרת יוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully