וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל יום השואה: משחק העונה ייערך ב-6 באפריל ב-20:00?

25.3.2021 / 8:13

המחזור ה-28 בפלייאוף העליון כולל המשחק בין מכבי חיפה למכבי תל אביב, צפוי להתקיים בעוד 12 יום בשעה מוקדמת בשל ההתנגשות עם ליגת האלופות. אם זה יקרה, שלושת המשחקים הראשונים בפלייאוף עשויים להיערך בשבת, מה שיאפשר מספיק זמן מנוחה בין המחזורים

תקציר ה-0:2 של מכבי חיפה על מכבי נתניה/ספורט1

מנהלת הליגות בכדורגל עדיין לא פרסמה את לוח המשחקים הרשמי והמועדים המדוייקים של המחזורים הראשונים בפלייאוף ליגת העל, אולם בחינת הדברים מגלה כמעט בוודאות שמשחק העונה הראשון בין מכבי חיפה למכבי תל אביב יצטרך להתקיים בעוד 12 ימים, ב-6 באפריל.

הסיבה היא די ברורה, שכן משחק העונה הראשון בין האלופה לטוענת לכתר נקבע למחזור אמצע השבוע שבין ה-6 ל-8 באפריל ומכיוון שב-7 באפריל יום רביעי יצוין ערב יום השואה והגבורה ולמחרת ביום חמישי יום השואה והגבורה, מחזור הפלייאוף העליון של אמצע השבוע יהיה צריך להתקיים ב-6 באפריל. מכיוון שיש באותו הערב של ה-6 באפריל משחקים בליגת האלופות, המשחק המרכזי בין מכבי חיפה למכבי תל אביב צפוי להיות מוקדם לשעה 20:00.

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה מול אנריק סבוריט שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
יש תאריך? אצילי מול סבוריט/דני מרון

במידה שאכן כך יהיה וכל שלושת המשחקים ייערכו ביום שלישי ה-6 באפריל, הרי ששלושת המשחקים שיפתחו את הפלייאוף העליון ישוחקו כולם ב-3 באפריל ביום שבת כדי שיהיו לפחות שלושה ימים בין המחזור ה-27 למחזור ה-28 של אמצע השבוע בו כאמור נקבע משחק העונה בין מכבי חיפה למכבי תל אביב.

מכיוון שבפלייאוף העליון יש עשרה מחזורים ובפלייאוף התחתון רק שבעה, לא יהיה מחזור אמצע שבוע בפלייאוף התחתון בין ה-6 ל-8 באפריל. שני בתי הפלייאוף ייפתחו יחד בשבת הבאה ורק הפלייאוף העליון ישוחק כאמור באמצע השבוע ב-6 באפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully