וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל לאומית: חבל מודיעין שמרה על המקום השני, גליל עליון חגגה בהוד השרון

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 22:11

הקבוצה של נתי כהן הביסה את רמת גן/גבעתיים 75:93, הצפוניים מחצו את הוד השרון 64:95. מכבי אשדוד במקום השלישי אחרי 81:89 על יבנה לאחר הארכה. עירוני רמת גן הובסה בקרית אתא, נתניה הופתעה מול מוצקין, עכו עקצה בעפולה

הליגה הלאומית בכדורסל מתקרבת לאיטה לכיוון הפלייאוף כשהערב (רביעי) נערך באופן נדיר מחזור כמעט מלא עם שישה משחקים מתוך השבעה, כשהשביעי בין אליצור אשקלון למכבי רעננה ייערך מחר. שלוש קבוצות הצמרת ערב המחזור שמרו על מקומם כשחבל מודיעין הביסה את רמת גן/גבעתיים בחוץ, מכבי אשדוד ניצחה בהארכה את אליצור יבנה והפועל גליל עליון הביסה את הוד השרון. אליצור קרית אתא העמיקה את המשבר של עירוני רמת גן. בתחתית מכבי קרית מוצקין השיגה ניצחון חוץ מפתיע על אליצור יבנה, הפועל עכו ניצחה בעפולה.

מאמן מכבי קרית גת נתי כהן. לירון מולדובן
שומר על המקום השני עם חבל מודיעין. נתי כהן/לירון מולדובן

הפועל רמת גן/גבעתיים - הפועל חבל מודיעין 93:75

הקבוצה של נתי כהן שומרת על מקומה השני בטבלה, ועושה את זה בצורה משכנעת נגד קבוצה שהייתה במומנטום טוב. במחצית גבעתיים הייתה במשחק וירדה בשוויון 45:45, אבל חבל מודיעין הגבירה קצב במחצית השנייה אותה ניצחה 30:48 בדרך לניצחון 75:93. לייס דאן הוביל את מודיעין עם 30 נקודות, מייקל הולטון קלע 29 למפסידה.

מכבי אשדוד - אליצור יבנה 81:89

אשדוד שורדת מבחן קשה ומפתיע. אליצור יבנה שיחקה שוב עם זר אחד בלבד, אבל זה הספיק לה כדי לשלוט במשחק במשך 30 דקות לפני שהשחקנים של עופר רחימי ביצעו קאמבק, כבר הריחו את הניצחון עד שאלעד הופמן שלח את המשחק להארכה בשוויון 73:73. ב-5 הדקות הנוספות אשדוד הרחה לניצחון. בילי מקשפרד עם 30 נקודות להט באשדוד, קיילב ווקר עם 24 נקודות, 15 ריבאונדים ו-6 אסיסטים הצטיין ביבנה שירדה למקום האחרון.

מכבי הוד השרון - הפועל גליל עליון 95:64

בגליל עליון נקמו בקבוצה שניצחה אותם בכפר בלום לאחרונה ושמרו על מקומם בצמרת. הוד השרון ירדה במחצית בפיגור 2 נקודות בלבד, אבל במחצית השנייה לא היו קיימים בדרך לחצי של 25:54 לאורחים. אלון ספיר עם 17 נקודות ו-8 ריבאונדים הצטיין בשורות הצפוניים, אקסבייר מון קלע 20 להוד השרון.

מאמן מכבי אשדוד עמית תמיר. דני מרון
ניצח עם זר אחד. עמית תמיר/דני מרון

אליצור נתניה - מכבי קרית מוצקין 88:81

הקבוצה הלוהטת בליגה מפסידה במפתיע לנועלת הטבלה ערב המחזור. מוצקין שלטה במשחק מהרבע הראשון ונתניה הצליחה לחזור ברבע השלישי לפיגור 5, אך לא יותר מכך. דנאל כוזהינוף עם 19 נקודות ו-8 אסיסטים הוביל את המנצחת, עבדולייה גאייה קלע 19 נקודות והוריד 11 ריבאונדים אצל המפסידה.

אליצור קרית אתא - מכבי עירוני רמת גן 67:87

קרית אתא עושה צעד חשוב מאוד לעבר הפלייאוף מול הקבוצה בעלת היומרות שרושמת הפסד שלישי ברציפות מאז הגיע שמוליק ברנר במקומו של אורי קוקיה. קרית אתא ברחה ברבע השני ליתרון דו ספרתי ובמחצית השנייה כבר הובילה ב-30 הפרש. ג'וליאן בויד קלע 28 נקודות אצל המנצחת, ברמת גן רשם גיא פרבר 11 נקודות מהספסל.

הפועל עפולה - הפועל עכו/מטה אשר 100:97

עם זר אחד פחות וממעמקי התחתית גוברת הקבוצה של עמית תמיר על הקבוצה מהעמק שגם אצלה חילופי המאמנים לא הוכיחו את עצמם. עפולה שלטה במשחק וירדה במחצית ביתרון 34:46, אלא שעכו קלעה 66 נקודות במחצית השנייה, ושלשה של ג'יי אר הולדר הענק נתנה לה את הניצחון 5 שניות לסיום. הולדר הפציץ 41 נקודות למנצחת, כש-44 נקודות של קרון דשילדס לא הספיקו לעפולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully