וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "אם היה לי חלק קטן בהגעה של דני אבדיה ל-NBA, לכבוד הוא לי"

שחקן מכבי תל אביב פרגן לחברו: "אני מדבר איתו הרבה, הלוואי שלי היה מי שילווה אותי ב-NBA". ויש גם סיפור על האופי של סטפן קרי

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

על אף המהמורות בדרך, עומרי כספי גאה מאוד בממשיך דרכו ב-NBA, דני אבדיה. "אני מאושר, זו גאווה גדולה להעביר את הלפיד לדני", אמר היום (רביעי) בוועידת נקסוס ישראל. "אני נרגש מאוד עבורו. אני מדבר איתו הרבה, כמובן נותן לו ספייס, אבל בו בזמן, הלוואי שלי היה מי שילווה אותי ב-NBA. מבחינתי הקו תמיד היה לעבוד קשה, לעבוד חכם, להיות צנוע ודברים טובים יקרו. אם היה לי חלק קטן בהגעה שלו ל-NBA, לכבוד הוא לי".

כספי אף חלק סיפור על חברו לגולדן סטייט לשעבר, סטפן קרי, שהזמין לחדר ההלבשה אוהד ישראלי צעיר חולה סרטן. "סטף הביא אותו לאולם", אמר, "אחרי האימון, הוא הלך ודיבר עם האוהד הצעיר ועם אמו. למחרת היה לנו משחק, הוא שדרג את הכרטיסים שלהם ואירח אותם במתחם ה-VIP. הוא וידא שעוד כמה שחקנים יגיעו וידברו איתו. כל הדברים הללו מראים מי הוא סטף. לצערי הילד הלך לעולמו שבועיים-שלושה אחרי הטיול, אבל אני משוכנע שזו היתה חוויה מופלאה עבורו וסטף אפשר זאת. הוא אדם מדהים".

שחקני מכבי תל אביב עומרי כספי, דני אבדיה. ברני ארדוב
קשר מיוחד. אבדיה וכספי במכבי תל אביב/ברני ארדוב

אבדיה קלע אמש 14 נקודות בהפסד וושינגטון לניו יורק, ובסיום אמר: "אתם יודעים למה כל כך קשה לי להפסיד? כי אני רואה כל יום את חבורת השחקנים שיש לנו. אני כל כך מאמין שאנחנו יותר טובים בהרבה ממה שאנחנו משחקים. ואני מרגיש שאנחנו מגיעים לשם, מנסים להשתפר, לעשות שינויים, לשחק חזק יותר אבל לפעמים זה מצליח ולפעמים לא. אבל צריך המשכיות ויציבות, וכשנמצא את זה נהיה קבוצה מצוינת. שום דבר לא גמור, אנחנו עדיין נלחמים ונמשיך לתת מאה אחוז בכל משחק. כולם שונאים להפסיד, כי יש לנו הרבה שחקנים תחרותיים בקבוצה ומקווה שנפסיד כמה שפחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully