וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום המאושר של שוער בנבנטו, שחיכה תשע שנים לחולצה של בופון

לורנצו מונטיפו ניצח את יובנטוס ותשע שנים אחרי שקיבל מהשוער מכנסיים, הפעם זכה גם בחולצה: "זה היה מאוד מרגש"

תקציר ה-2:2 של בורוסיה דורטמונד עם פ.צ. קלן/ספורט1

תשע שנים חיכה לורנצו מונטיפו. המתין והמתין והוכיח שהסבלנות משתלמת.

לפני תשע שנים, מונטיפו היה שוער במחלקת הנוער של נובארה, כשזו עלתה לסרייה A בפעם הראשונה אחרי 55 שנים. ב-29 באפריל 2012 יובנטוס עשתה את הדרך הקצרה העירה והביסה את הקבוצה המקומית 0:4. מונטיפו שימש כאחד ממביאי הכדורים באותו משחק ואחרי שריקת הסיום הוא אזר אומץ, ניגש לג'אנלואיג'י בופון וביקש מזכרת. השוער הוותיק נעתר לבקשה, פשט את המכנסיים והעניק לנער הנרגש.

שוער בנבנטו, לורנצו מונטיפו. Valerio Pennicino, GettyImages
סגר מעגל. מונטיפו/GettyImages, Valerio Pennicino

הימים חלפו, השנים עברו. מונטיפו פילס את מקומו לעמדת השוער הראשון של נובארה, הושאל לבנבנטו ולבסוף נרכש על ידי תמורת כמיליון יורו בקיץ 2019. בעונה שעברה שיחק תפקיד מרכזי במסע ההעפלה לסרייה A והעונה המשיך לעמוד בין הקורות, כשוער הראשון של פיפו אינזגי.

ביום ראשון מונטיפו ובנבנטו יצאו למשחק חוץ נגד יובנטוס והשוער - יום כבר בן 25 - סגר מעגל. מיד אחרי שריקת הסיום ל-0:1 המפתיע של האורחת, הוא ניגש לבופון שישב על הספסל של הגברת הזקנה ודאג להשלים את החסר.

"קיוויתי לפגוש את ג'יג'י במשחק הראשון העונה, אבל הוא היה פצוע ולא הגיע לבנבנטו", הוא סיפר היום (רביעי) ל"קוריירה דלו ספורט", "בטורינו, אחרי הניצחון שלנו, ביקשתי להיפגש איתו בחדרי ההלבשה וזה היה מאוד מרגש. סיפרתי לו מה קרה לפני תשע שנים והוא הגיב בהפתעה וצחק. כמובן שהוא נתן לי את החולצה שלו. כבר יש לי מקום מוכן בבית, חיכיתי לזה הרבה זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully