וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילי רוטנשטיינר: "זו תהיה הפתעה גדולה אם ניקח מדנמרק נקודות"

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 20:55

מאמן נבחרת ישראל מחכה לפתיחת מוקדמות המונדיאל נגד דנמרק (חמישי, 19:00, כאן11): "אתגר עצום, יש לנו מוטיבציה גדולה". נאתכו: "הלחשושים עלי לא מפריעים לי, בישראל מפריזים בחשיבות הגיל". הדנים לא מזלזלים: "יש לנו כבוד גדול כלפי ישראל"

מחזור 1הסתיים25/03/2021
נבחרת ישראל
    0
    • (13) ברייטוויט
    • (67) ווינד
    דנמרק
    מסיבת העיתונאים של נבחרת ישראל לפני דנמרק/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: אסף דרורי

    נבחרת ישראל תפתח מחר (חמישי, 19:00, כאן 11) את דרכה במוקדמות מונדיאל 2022 עם משחק בית נגד דנמרק. זה יהיה המשחק התשיעי בין הנבחרות, כשעד כה הסקנדינבים השיגו שבעה ניצחונות וישראל גברה עליהם פעם אחת, 0:2 במשחק ידידות ב-1978. לקראת המשחק ערכו כל שחקני ואנשי הנבחרת בדיקות קורונה שחזרו שליליות.

    למרות היריבות החזקות, השחקנים במחנה הנבחרת מאוד אופטימיים לקראת פתיחת הקמפיין. גם מול התקשורת וגם בשיחות סגורות, ישנן מוטיבציה רבה ואמונה שאפשר להפתיע. מנגד, כמובן השחקנים לוקחים בחשבון כל אפשרות והקפטן ביברס נאתכו אמר להם: "אם דברים ישתבשו, הכי חשוב להיות חזקים ולא להישבר, זה הכוח שלנו".

    נאתכו עצמו צפוי לפתוח בהרכב לצד דור פרץ בקישור, כאשר בחלק הקדמי ישחקו מנור סולומון, ערן זהבי ומונס דאבור. המאמן וילי רוטנשטיינר ערך שיחות אישיות עם שחקנים ושוחח בנפרד עם שלישיית הבלמים איתן טיבי, ניר ביטון וחתם עבד אלחמיד.

    רוטנשטיינר התייחס לדנמרק באסיפה ודיבר על השינויים שלה תוך כדי משחק: "הם עוברים תוך כדי משחק מ-4-4-2 ל-4-5-1 ושחקנים גם מחליפים צדדים ועושים בלגן בחלק הקדמי, שימו לב לזה. הכי חשוב זה לא להוריד קצב. דנמרק משחקת יש בקצב גבוה ומנצלת כל דקה שבה היריבה מורידה קצב".

    ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
    עוד קמפיין יוצא לדרך. זהבי/ברני ארדוב

    במסיבת העיתונאים אמר נאתכו: "פותחים מול הנבחרת אולי החזקה בבית. די ברור לכולם שהם הפייבוריטים. התכוננו עד עכשיו מצוין. מה צריך לעשות כדי להעפיל לטורניר גדול? לנצח יותר משחקים. בית קל זה לא. צריך לעשות את הדברים בצורה כמעט מושלמת. לגבי ההרכב אך ורק המאמן קובע, לגבי הלחשושים עליי? שום דבר לא מפריע לי. דיברתי עם המאמן לפני שהחלו הלחשושים. הכול מקובל על שנינו. אם לא הייתי חושב שאני יכול לתרום, לא הייתי פה. אני חושב שבישראל מגזימים עם חשיבות הגיל. בכדורגל שני השחקנים הכי טובים בעולם מבוגרים, ככה גם בכדורסל ובפוטבול. אני מקבל את הכבוד שלי מהשחקנים והצוות וזה הכי חשוב".

    על ההתמודדות עם כריסטיאן אריקסן: "שיחקתי כבר עם שחקנים ברמה הזו, כמובן שהוא שחקן ענק. מגיע לו את כל הכבוד, אבל מחר אם זה אני או מישהו אחר, יש לנו את התכנית שלנו והדרך שלנו כדי לעצור אותו".

    "קשה להשוות בין הנבחרות, אבל אוסטריה ודנמרק הכי חזקות בבית שלנו", אמר וילי רוטנשטיינר במסיבת העיתונאים. "זה אתגר עצום לשחק נגד הנבחרות האלו. יש להם הרבה שחקנים בינלאומיים מנוסים. יש לנו מוטיבציה גדולה וניקח את האתגר מחר".

    על הגישה נגד דנמרק: "השחקנים צריכים לדעת בדיוק מה הם עושים על המגרש. ניתחנו את הדנים בכל האספקטים של המשחק. אנחנו צריכים לדעת בדיוק איך לצאת קדימה נגדם. אני לא יכול לתת את תכנית המשחק המלאה כמובן. איך לעצור כוכבים כמו אריקסן וברייתוויט? אנחנו מודעים לאיכויות שלהם, אבל אנחנו מוכנים לאתגר הזה. זו תהיה הפתעה גדולה אם ניקח נקודות מהנבחרת הזה, השחקנים מלאי מוטיבציה".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

    בשיתוף zap doctors
    קפטן נבחרת ישראל ביברס נאתכו עם וילי רוטנשטיינר. שלומי גבאי
    לא מסתכל על הגיל. נאתכו לצד רוטנשטיינר/שלומי גבאי

    נבחרת דנמרק תערוך הערב את האימון המסכם שלה לקראת המשחק נגד ישראל בפתיחת מוקדמות מונדיאל 2022. המאמן קספר יולמאנד עדיין לא קיבל החלטות סופיות בנוגע להרכב, אבל גיבש את 11 השמות שכנראה יעלו לכר הדשא בבלומפילד.

    המאמן קספר יולמאנד אמר במסע"ת לקראת המשחק: "זו שנה נהדרת למדינה שלנו, אנחנו מצפים למשחק מול ישראל. יש לנו הרבה כבוד לנבחרת הזו, היא מאוד תחרותית. החלוצים שלה בכושר טוב מאוד. אנחנו רוצים להוכיח שאנחנו מסוגלים להעפיל למונדיאל. שמענו שהמשחק יהיה עם קהל, אז אנחנו שמחים".

    כריסטיאן אריקסן כוכב הנבחרת הדנית שיבח את מנור סולומון: "כולם יודעים מי זה. הוא שחקן מאוד טכני. הוא מסוכן עבורנו, ברור שנפקח עין עליו". על ערן זהבי: "ננסה להוציא אותו מהמשחק. אנחנו מכירים את האיכויות שלו. אנחנו משחקים 11 מול 11 וזה יהיה משחק קבוצתי".

    למאמן יולמאנד נותרו שתי התלבטויות. יונאס וינד מועדף על פני קספר דולברג בחוד, אבל ייתכן שאחרי האימון המסכם, יוחלט ששחקן ניס יקבל את חולצת ההרכב. בעמדת המגן הימני קיימת התלבטות בין דניאל ואס ההתקפי (קשר בעמדה המקורית שלו) לינס סטרוגר לארסן.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: קרייג פוסון (אנגליה)
    אצטדיון: בלומפילד
    קהל: 5000

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully