וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראנדלי התפטר מפיורנטינה: "אני עובר תקופה של מצוקה עמוקה"

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 11:21

המאמן הוותיק הסביר: "בחיים יש רגעים אפלים בהם אתה לא מצליח להתעלות על עצמך. כרגע לא רואה את עצמי בעולם הכדורגל"

תקציר: הרטה ברלין - באייר לברקוזן 0:3/ספורט 1

ג'וזפה יאקיני מונה אמש (שלישי) למאמן פיורנטינה במהלך בזק, אבל באיטליה עדיין עוסקים בהתפטרות האמוציונלית של צ'זארה פראנדלי, שסיפר על מצוקה נפשית שהובילה אותו לעזוב את התפקיד.

פראנדלי בן ה-63 אימן את הויולה בהצלחה גדולה בשנים 2005-2010 ולאחר מכן עמד על הקווים של נבחרת איטליה במשך ארבע שנים ובין היתר הוליך אותה לסגנות ביורו 2012. אחרי שאימן גם בגלאטסראיי, ולנסיה, אל נסאר וגנואה, הוא חזר לפירנצה בנובמבר האחרון. התוצאות הפעם לא היו טובות וב-23 משחקים תחתיו, פיורנטינה רשמה 6 ניצחונות, 6 תוצאות תיקו ו-11 הפסדים.

מאמן פיורנטינה צ'זארה פראנדלי. Gabriele Maltinti, GettyImages
אני מבין שאולי זה סוף הקריירה שלי". פראנדלי/GettyImages, Gabriele Maltinti

"זו הפעם השנייה בה אני עוזב את פיורנטינה", כתב פראנדלי בהודעה לתקשורת, " הפעם הראשונה לא הייתה תלויה בי, אבל הפעם אני זה שהחליט. בחיים יש רגעים יפים, אבל גם רגעים אפלים בהם אתה לא מצליח להתעלות על עצמך. אני עובר תקופה של מצוקה עמוקה שמונעת ממני להיות עצמי.

"יכול להיות שהאהבה שלי לפירנצה והזכרונות מהרגעים הגדולים עם המועדון, גרמו לי להיות עיוור ולא לראות את הסימנים המקדימים. ההחלטה שלי לעזוב נובעת מתוך תחושת אחריות כבדה כלפי השחקנים, המועדון ובעיקר האוהדים. אני לא רוצה שהמצוקה שלי תפגע בקבוצה.

"בחודשים האחרונים התפתחה בתוכי אפלה ששינתה את הדרך בה אני רואה דברים. באתי לכאן במטרה לתת 100 אחוז, אבל אני לא מרגיש שזה אפשרי עוד. אני מבין שאולי זה סוף הקריירה שלי, אבל אין לי חרטות. יכול להיות שהעולם שאני חלק ממנו כל כך הרבה שנים, כבר לא מתאים לי. כרגע אני לא רואה את עצמי בתוכו. אני מרגיש שבזמן הזה אני צריך לעשות הפסקה ולמצוא את ה-אני האמיתי שלי מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully