וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוזן על הכוונת של מיאמי ושיקגו, ההיט ינחיתו גם את למרכוס אולדריג'?

סגנית האלופה עשויה להפוך למנצחת הגדולה של חלון הטריידים. דנבר בעקבות אוון פורנייה, מרכוס סמארט מתוסכל מבוסטון, ואת מי הלייקרס מציעים כדי להשיג כוכב? השמועות האחרונות

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

חלון הטריידים ב-NBA יינעל ביום חמישי הקרוב, ובעוד שמות גדולים ככל הנראה לא יחליפו קבוצות, לא מעט מועדונים ינסו להתחמש לקראת הפלייאוף - בעונה בלתי צפויה בה לא מעט קבוצות מרגישות שהן יכולות ללכת עד הסוף. הנה השמועות החמות מהיממה האחרונה:

  • אחד השמות החמים לקראת הדדליין הוא דמאר דרוזן, שסן אנטוניו שמה על המדף. בין הקבוצות שמביעות התעניינות בשוטינג גארד הוותיק נמצאות מיאמי, שיקגו ואורלנדו. לפי דיווחים, המג'יק מציעים את אוון פורנייה ובחירת סיבוב ראשון בתמורה לדרוזן.
  • קבוצה נוספת שמתעניינת בפורנייה היא דנבר, שמחפשת חיזוק נוסף לספסל.
  • מיאמי עשויה להיות "המנצחת הגדולה של הימים האחרונים לדדליין", לפי ESPN. בהיט מאמינים שעד פקיעת החלון הם יחתימו לפחות אחד מבין קייל לאורי, ויקטור אולדיפו ולמרכוס אולדריג'.
למרכוס אולדריג', סן אנטוניו ספרס. Thearon W. Henderson, GettyImages
לאן הוא יעבור? למרכוס אולדריג'/GettyImages, Thearon W. Henderson
  • לא רגוע בבוסטון: לפי קווין אוקונור מ"דה רינגר", גונבה למרכוס סמארט השמועה שבוסטון מציעה אותו לקבוצות אחרות בדיונים על טריידים, וכעת הוא מתוסכל מהקבוצה. כמו כן, טריסטן תומפסון "לא אהוב בחדר ההלבשה" על פי דיווחים.
  • הלייקרס מציעים את קנטביוס קולדוול פופ בטריידים, וכן מוכנים להקשיב להצעות גם על מונטרז הארל אם יוכלו להשיג כוכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully