וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנין של בניטו מוסוליני חתם על החוזה בלאציו: "השם לא יכביד עליו"

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 9:28

רומאנו פלוריאני מוסוליני, בנה של נכדתו של הדיקטטור הפאשיסט הידוע לשמצה, חתם על חוזה ארוך טווח אחרי שמלאו לו 18. בקבוצה בונים עליו - איך לא - בעמדת הקיצוני ימני

אוהדי לאציו בקריאות תמיכה בבניטו מוסוליני/טוויטר

חבר חדש בקבוצה הבוגרת של לאציו: רומאנו פלוריאני מוסוליני, נינו של הדיקטטור הידוע לשמצה בניטו מוסוליני, חתם אמש (שלישי) על חוזה מקצועני ראשון בשורות הביאנקוצ'לסטי עד 2024. בקבוצה משוכנעים שצפוי למוסוליני, שמלאו לו 18 לפני כחודשיים, עתיד מזהיר. הוא משחק - איך לא - בתור קיצוני ימני ולרוב מתופקד כמגן, אם כי הוא מסוגל לשחק גם בכנף.

בשנה האחרונה "כיכב" פלוריאני מוסוליני בשלל כתבות בתקשורת האיטלקית בזכות ייחוסו המשפחתי יוצא הדופן, אולם הוא ואימו, נכדתו של הדיקטטור הפאשיסט, ברחו מהתיוג שלו לסבא-רבא שלו כמו מאש.

"לא נוח לשאת את שם המשפחה שלנו, אבל רומאנו כלל לא חושב על זה. הוא רק רוצה להצטיין על כר הדשא, פוליטיקה לא מעניינת אותו", הצהירה אימו ל"קוריירה דלו ספורט" בחודש שעבר.

הסיפור מעורר הדים באיטליה גם בשל הנסיבות: לאציו מייצגת את הסמן הימני במפה הפוליטית בארץ המגף, והאולטראס שלה ידוע בשל זהותו הפוליטית הימנית-קיצונית. בשנת 2005 נקנס שחקן הקבוצה פאולו די קאניו אחרי שהצדיע במועל במהלך הדרבי מול רומא המשוייכת ליהודים, כביכול.

ב-2018 הקבוצה נקנסה ב-50 אלף יורו אחרי שאוהדיה הניפו שלט אנטישמי הלועג לאנה פרנק במהלך הדרבי. המועדון מתנער במשך שנים מקומץ האוהדים הקיצוני, אולם ממשיך לשלם במהלך השנים קנסות בעקבות תקריות אנטישמיות של האוהדים. השתייכותו של מוסוליני הצעיר לסגל, אם כן, רק תחזק את התדמית הימנית-קיצונית של המועדון.

מוסוליני כתב אתמול בחשבון האינסטגרם שלו "אני מאושר, שמח לחתום לשלוש שנים נוספות", ובאיטליה תיארו את השחקן. "הוא בחור צנוע, שעובד קשה, מזכיר את אלכסנדר ארנולד מליברפול, כשנקודת החוזקה שלו היא ההגבהות", נכתב עליו ב"גאזטה". אחראי מחלקות הנוער בלאציו טוען ששם המשפחה "מוסוליני" לא יקשה עליו. "השם שלו לא יכביד עליו, כל מה שמסביב הוא חסר חשיבות", אמר מאורו ביאנקסי, "מי שמשחק, משחק כי מגיע לו, וכל השאר לא חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully