וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרמה של חולון: דדאס התעמת עם מגי והורחק, אבל פניני העניק ניצחון גדול על קרשיאקה

הסגולים-צהובים עלו למאזן 1:3 בטופ 16 של ליגת האלופות עם 76:77 גדול על סגנית המוליכה בטורקיה. שלשת קלאץ' של פניני וקליעת עונשין של מגי בשניית אחרי הסיום אחרי שריקה מפוקפקת, הבטיחו את הניצחון. המאמן השתולל. 12 נקודות לתומר גינת בהפסד פריז לבלובאה

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

העונה החלומית של הפועל חולון באירופה נמשכת. הסגולים-צהובים גברו הערב (שלישי) על קרשיאקה, סגנית מוליכת הטבלה בליגה הטורקית החזקה, עם 76:77 דרמטי בחוץ. טיירוס מגי קלע את קליעת העונשין בשנייה האחרונה, אחרי שריקה מפוקפקת לעבירה טכנית של סמיח' ארדן הטורקי בהוצאת החוץ של גיא פניני. עוד קודם לכן פניני קבר שתי שלשות גדולות ואופייניות, שסידרו מהפך אחרי שחולון פיגרה ברוב שלבי המשחק.

זו לא הייתה הדרמה היחידה על הפרקט באיזמיר. במהלך הרבע השלישי התעמת המאמן חם המזג סטפנוס דדאס עם שחקנו טיירוס מגי בפסק זמן, וחילופי דברים בין השניים הפכו לויכוח קולני. זמן קצר לאחר מכן דדאס ספג שתי עבירות טכניות בעקבות ויכוחים עם השופטים והורחק מהמשחק, כשמי שמקבל את המושכות על הקווים הוא עוזר המאמן עמית שרף.

בזכות הניצחון, עלתה חולון למאזן 13 בשלב הטופ 16 של ליגת האלופות, ועשתה צעד גדול אל עבר העפלה מרשימה לפיינל אייט.

מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס. דני מרון
חייך בסיום. דדאס/דני מרון

חולון פתחה את המשחק היטב ועלתה ליתרון 9 ברבע הראשון, אבל הטורקים השתלטו על המשחק בהמשך ועלו ליתרון דו ספרתי משלהם. למרות זאת, חולון עשתה קאמבק משל עצמה בזכות יכולת טובה של אייזאה מיילס וסי ג'יי האריס ונשארה צמודה. בתווך נרשם העימות בין דדס למגי וההרחקה של המאמן, אבל זה לא הוציא את חולון מפוקוס, שנשארה צמודה.

ארבע דקות לסיום, ספג מיילס - המצטיין של חולון עד אותו רגע - את העבירה החמישית, אבל גם זה לא שבר את חולון. גיא פניני לקח את המשחק על עצמו, קלע שלשה שקבעה שוויון 69, החטיא שתי זריקות פחות טובות, אבל ענה עם הסל הגדול של המשחק - שלשה שנתנה לחולון יתרון ראשון מאז פתיחת המשחק, כשנותרו 9 שניות על השעון. חולון הייתה במרחק נגיעה מניצחון, אבל אקס מכבי אשדוד והפועל תל אביב סק הנרי לקח את ריבאונד ההתקפה אחרי שתי החטאות עונשין וקבר שלשה גדולה שאמורה הייתה לשלוח את המשחק להארכה.

אלא שאז הגיע עוד טוויסט בעלילה של המשחק המשוגע: סמיח' ארדן שנכנס כדי להפריע לגיא פניני בהוצאת החוץ כשנותרו 6 עשיריות על השעון, ספג עבירה טכנית שנויה במחלוקת, וטיירוס מגי קלע פעם אחת מהעונשין כדי להבטיח את הניצחון.

קלעו להפועל חולון: סי ג'יי האריס 21, אייזאה מיילס 20, טיירוס מגי 12, גיא פניני ומקסים זה דאו 6 כל אחד, פרדריק בורדיון, כריס ג'ונסון (8 ריבאונדים) ו-ווילי וורקמן 4 כל אחד.

* תומר גינת קלע 12 נקודות וקטף 6 ריבאונדים בהפסד 84:74 של פריז לבלואה במשחק הראשון סדרת הטוב משלושה מול גראן קנאריה בשלב רבע הגמר של היורוקאפ. הפסד במשחק הבא יסיים את העונה האירופית של הפורוורד הישראלי. גם חובנטוד בדאלונה הפסידה במשחקה הראשון ברבע גמר היורוקאפ, 75:80 לוירטוס בולוניה החזקה. שון דאוסון הסתפק בשתי נקודות בחמש דקות, מרקו בלינלי צלף 24 למנצחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully