וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מתעקשים: יובנטוס תסכים למכור את כריסטיאנו רונאלדו תמורת 25 מיליון יורו

עודכן לאחרונה: 23.3.2021 / 18:02

למרות ההצהרות החד משמעיות של המנהל הספורטיבי פראטיצ'י, במדריד עדיין משוכנעים: "יובנטוס תמכור אותו בקיץ אם תגיע הצעה מספקת"

תקציר ה-0:4 של באיירן מינכן על שטוטגרט/ספורט1

התקשורת הספרדית מתעקשת שכריסטיאנו רונאלדו עשוי לעזוב את יובנטוס בסיום העונה. למרות ההצהרות של המנהל הספורטיבי פאביו פראטיצ'י משלשום לפיהן הוחלט להשאיר את הכוכב הפורטוגלי ולהחתימו על חוזה חדש, ב"אס" המדרידאי טוענים היום שמאחורי הקלעים הגברת הזקנה מביעה נכונות למכור את רונאלדו "תמורת המחיר הנכון".

לפי הדיווח, תג המחיר שהציבו הביאנקונרי תמורת רונאלדו שחוזהו הנוכחי מסתיים בקיץ 2022, הוא 25 מיליון יורו בלבד. אם תגיע הצעה כזו מאחת הקבוצות הבכירות שמעוניינות ברונאלדו - האקסיות ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד בראשן - יובה "תהיה פתוחה למשא ומתן".

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב. Jonathan Moscrop, GettyImages
יובה מחכה להצעה הנכונה? רונאלדו/GettyImages, Jonathan Moscrop

העלויות של רונאלדו גבוהות במיוחד, ובטורינו חוששים שנכון לעכשיו, במצב הנוכחי בו הרווחים ממכירת כרטיסים ומרצ'נדייז נמוכים ממילא בעקבות משבר הקורונה, להשאיר את הפורטוגלי זה לא בהכרח משתלם. מכירה שלו תחסוך ליובה את המשכורת השמנה של רונאלדו (המוערכת בלמעלה מ-30 מיליון יורו לעונה) ותאפשר לה להמשיך לפתח את הכישרונות הצעירים במועדון, בתקווה שיחזירו אותה בעתיד להתחרות על זכייה בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully