וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשר בין ישראל לאמירויות ממשיך להתחזק - הפעם בתחום הקראטה

עודכן לאחרונה: 23.3.2021 / 17:18

מפגש היסטורי בין התאחדויות הקראטה של ישראל ואיחוד האמירויות נערך השבוע: "מקווים לחתום הסכמים עם מדינות נוספות"

ישראל והאמירויות - קראטה. יחצ,
כן ירבו. מפגש הזום בין ההתאחדויות/יחצ

השבוע התקיים מפגש ראשון והיסטורי בין ראשי התאחדות הקראטה בישראל וראשי התאחדות הקראטה של האמירויות. המפגש הוא המשך ישיר ליוזמות ההנהלה והתפתחות הסכם השלום עם האמירויות, עליו חתמה ישראל ב-2020. בשבועות האחרונים החלו ההכנות, והשבוע התקיים המפגש הראשון והוגדר כמוצלח ביותר על ידי שני הצדדים. במסגרת שיתוף הפעולה של ישראל והאמירויות בענף הקראטה יתקיימו בין היתר, מחנות אימונים משותפים, תחרויות ואליפויות, קורסים למאמנים ושופטים ועוד.

בשבועות הקרובים יסתיים גיבוש ההסכם בין המדינות על השת"פ, ותחל היערכות לקראת טקס החתימה במעמד שני הצדדים ואורחים חושבים (בין היתר הוזכר שמו של אנטוניו אספינוס - נשיא WKF). חשוב לציין כי התאחדות הקראטה בישראל פועלת תחת התאחדות "אילת".

מהצד הישראלי נכחו במפגש יו"ר התאחדות הקראטה משה בוחניק, המנכ"ל גדעון שובה, סגן היו"ר ג'מאל סעדה וחברי ההנהלה פרדרג רוגוז'רסקי ויוסי רובין. בוחניק אמר: "אנו שמחים ונרגשים לראות כי המאמצים הרבים שלנו נושאים פרי, וההסכם הראשון וההיסטורי בין התאחדות הקראטה בישראל ומקבילתה באמירויות ייחתם בקרוב ויחל שיתוף הפעולה הפורה. אנו מקווים שבקרוב נוכל לחתום על הסכמים דומים עם מדינות נוספות".

נשיא התאחדות "אילת", אריק קפלן: "הספורט מחבר בין מדינות זהו לא סוד. ספורטאים ישראלים צפויים להגיע בגלוי וללא חשש למדינות, שעד לא מזמן דרשו אבטחה כבדה ולחלקן אף לא היה ניתן להגיע. אנו בהתאחדות "אילת" מברכים את ראשי ההתאחדות על היוזמה ומאחלים הצלחה לספורטאי ישראל בקראטה, ובטוחים ששיתוף הפעולה בין ההתאחדויות של ישראל והאמירויות יביא לחיזוק משמעותי של ענף הקראטה בשתי המדינות."

  • עוד באותו נושא:
  • קראטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully