וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן נבחרת דנמרק מזהיר: "אחת הפייבוריטיות בבית תמעד מול ישראל"

עודכן לאחרונה: 23.3.2021 / 19:41

קספר יולמאנד סבור שסקוטלנד ואוסטריה ייאבקו עם הנבחרת שלו על ראשות הבית במוקדמות המונדיאל, אבל נותן כבוד לכחולים-לבנים לקראת ההמראה ארצה: "יש להם כישרון, בעיקר בחלק הקדמי. הם יותר טובים משחושבים". בתקשורת מזהירים מדסה, סולומון וזהבי

תקציר ה-1:2 של שחטאר דונייצק על רומא/ספורט1

נבחרת דנמרק תערוך הערב (שלישי) אימון ראשון בישראל לקראת המשחק ביום חמישי באצטדיון בלומפילד במסגרת מחזור הפתיחה של של בית ו' של מוקדמות מונדיאל 2022. הדנים נחושים לפתוח את הקמפיין ברגל ימין, ושמחים לקבל את כריסטיאן אריקסן, הכוכב הגדול של הנבחרת, שהיה בספק למשחק בעקבות התפרצות קורונה באינטר, אבל קיבל לבסוף את האישורים הנדרשים וייכלל בסגל.

מאמן הנבחרת קספר יולמאנד התראיין היום לתקשורת המקומית וסיפר על תחושותיו לפני פתיחת הקמפיין. "אם תשאלו נבחרות אחרות, כנראה שהן יגידו שהן שמחו לקבל את דנמרק מדרג א'", אמר, וניתח את יחסי הכוחות בבית. לטענתו של יולמאנד, אוסטריה וסקוטלנד יעשו הכי הרבה צרות במאבק על ראשות הבית.

"אוסטריה ברמה שווה לשלנו לדעתי. יש לה כוכבים שמשחקים בבונדסליגה והרבה שחקנים טובים מסביבם. בסקוטלנד אסור לזלזל, הם בדרך החזרה לרמות הגבוהות של כדורגל הנבחרות באירופה, וגם ריינג'רס, הקבוצה הבכירה שלה, נמצאת במגמת עלייה. לישראל יש ממן אוסטרי והרבה כישרון, בעיקר בחלק הקדמי. הרבה חושבים שנדלג מעליהם, אבל אם מסתכלים על התוצאות והיכולת שהציגו במשחקים קודמים, זו נבחרת טובה, גם אם לא בטופ האירופי. אין ספק שהם יקשו עלינו".

מאמן נבחרת דנמרק קספר יולמאנד עם כריסטיאן אריקסן. John Berry, GettyImages
חוששים מההתקפה של ישראל. יולמאנד ואריקסן/GettyImages, John Berry

יולמאנד הוסיף: "נראה שאנחנו הפייבוריטים לסיים בראשות הבית, ולדעתי גם סקוטלנד ואוסטריה יתנו לנו מאבק. אבל קודם צריך לקחת את שלוש הנקודות מול ישראל, כי אני משוכנע ב-100 אחוז שאחת הפייבוריטיות של הבית תמעד מולם".

באחד האתרים הפופולריים בתקשורת המקומית, ערכו היכרות עם הסגל הישראלי וציינו שלושה שחקנים שכדאי להיזהר מהם - אלי דסה, מנור סולומון וערן זהבי.

"אם רוצים לנצח את ישראל, אלה שלושת השחקנים שחובה לעצור", כתבו. "אלי דסה הוא שחקן מאוד שבולט במיוחד במערך שלושת הבלמים, שמאפשר לו להצטרף להתקפה לעתים קרובות. הוא יודע איך לתמוך בהתקפה, וצריך להיזהר ממנו בתחום הזה".

את סולומון הגדירו כ"תקווה הכי גדולה של הכדורגל הישראלי לעתיד".

"הוא העלה הילוך בשחטאר דונייצק השנה, ומראה שהוא יותר ויותר מוכן לרמות הגבוהות", ציינו. על זהבי נכתב: "הוא השחקן הכי מפורסם בסגל, בזכות קצב הכיבושים המסחרר מהולנד ובסין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully