וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו מתרסק, אמבפה נושל מהפסגה: דירוג המועמדים לכדור הזהב

עודכן לאחרונה: 23.3.2021 / 8:57

כוכב יובנטוס רק במקום השמיני על פי אתר "גול". למנצ'סטר סיטי 3 נציגים בטופ 10, לבנדובסקי במקום הראשון ומה עם מסי והולאנד?

תקציר: יובנטוס - אינטר 0:0/ספורט 1

פרס כדור הזהב, הפרס האישי הנחשק ביותר בכדורגל, לא חולק ב-2020 בגלל פגרת הקורונה המאולצת ששיבשה לחלוטין את הכדורגל באירופה. רוברט לבנדובסקי הסקורר הבלתי נלאה של באיירן מינכן היה אמור לקבל את הפרס, שנגזל ממנו בגלל הנסיבות. אלא שב-2021 חזרו לשחק בכל הכוח ובאתר "גול" עשו דירוג עוצמה של המועמדים לקבל את התואר על פי יכולתם ב-2021 בלבד.

מי שרושם נסיגה גדולה בדירוג הוא כריסטיאנו רונאלדו, שמדורג כרגע רק במקום השמיני. כוכב יובנטוס היה שותף לעוד הדחה מפתיעה מליגת האלופות על ידי פורטו ובמחזור הקודם הוא וקבוצתו הושפלו עם הפסד 1:0 ביתי לבנבנטו העולה החדשה. רונאלדו כבש בינתיים 14 שערים במדי הזברות והוסיף 3 בישולים.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס מאוכזב. רויטרס
רחוק מהטופ 3. רונאלדו/רויטרס

מי שעשה את הקפיצה הגדולה ביותר ועשוי להשתחל אפילו לפודיום הוא אילקאי גונדואן, שמדורג כרגע במקום הרביעי. הקשר הגרמני של מנצ'סטר סיטי מציג יכולת אדירה ב-2021 ויש לו 12 שערים וארבעה בישולים במדי הסיטיזנס. אז מי בטופ 3? ובכן, מסי, שחזר לעצמו בגדול ב-2021 ויש לו כבר 12 שערים ו-4 בישולים במדי בארסה מדורג שלישי, אם כי העובדה שבארסה שלו כשלה שוב באלופות, מונעת ממנו כנראה להיות במקום הראשון.

במקום השני נמצא קיליאן אמבפה. כוכבה של פריז סן ז'רמן כבש שלושער מפואר מול ברצלונה באלופות ויש לו ב-2021 כבר 16 שערים ושני בישולים. ומי במקום הראשון כרגע? כמובן, רוברט לבנדובסקי. מכונת השערים הפולנית של באיירן מינכן כבש כבר 22 שערים ב-2021 שמסייעים לקבוצתו להוליך את הבונדסליגה. הוא גם היה שותף כמובן להעפלה לרבע גמר האלופות על חשבון לאציו וגם לזכייה באליפות העולם למועדונים. אגב, ניימאר חברו של אמבפה לפריז, מדורג רק במקום ה-19 בגלל הפציעה שהותירה אותו מחוץ למגרשים בחודש האחרון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. Lars Baron, GettyImages
רק במקום החמישי. הולאנד/GettyImages, Lars Baron

דירוג העוצמה: 10 המובילים

10: רובן דיאס (מנצ'סטר סיטי)
9: קארים בנזמה (ריאל מדריד)
8: כריסטיאנו רונאלדו (יובנטוס)
7: קווין דה בראונה (מנצ'סטר סיטי)
6: רומלו לוקאקו (אינטר)
5. ארלינג הולאנד (בורוסיה דורטמונד)
4: אילקאי גונדואן (מנצ'סטר סיטי)
3. ליאונל מסי (ברצלונה)
2. קיליאן אמבפה (פריז סן ז'רמן)
1. רוברט לבנדובסקי (באיירן מינכן)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully