וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-NFL חוקרת 13 תלונות על תקיפה מינית של דשון ווטסון

עודכן לאחרונה: 23.3.2021 / 2:00

עו"ד מיוסטון צפוי להגיש תביעה בשם 13 נשים שונות שטוענות שהקוורטרבק של יוסטון תקף אותן מינית, ה-NFL פתחה בחקירה. השחקן בתגובה: "יוצא במסע להגנה על השם שלי"

שחקן יוסטון טקסאנס דשון ווטסון. Paul Sancya, AP
לך תפריך תלונות של 13 נשים שונות. ווטסון/AP, Paul Sancya

דשון ווטסון, הקוורטרבק של יוסטון טקסאנס, הפך לאחד השמות החמים בשוק ההעברות ב-NFL השנה, אולם נראה כי הוא לא הולך כרגע לשום מקום - מלבד לבית המשפט. זאת לאחר שעו"ד מיוסטון טוני באזבי הגיש 13 תביעות כנגד השחקן בגין תקיפה מינית או הטרדה. יש לציין כי כל התביעות אזרחיות, כך שווטסון לא עומד, כרגע, בפני הליך פלילי.

הכול החל בשבוע שעבר, כששלוש נשים התלוננו כנגד ווטסון. ה-NFL הודיעה כי תפתח בחקירה, ומאז הוגשו עוד 10 תלונות. המתלוננת הראשונה הייתה מסג'יסטית, שטענה כי במרץ שעבר ווטסון תפס בזמן עיסוי את איבר מינו והתערטל בפניה. היא טענה כי לפני שעזבה את הבית צעק לה "אני יודע שיש לך קריירה ושלא היית רוצה שיהרסו לך אותה, כמו שאני לא הייתי רוצה שיהרסו את שלי". גם התלונה השנייה והשלישית, שאירעו באוגוסט ובספטמבר שעבר, קשורות למסאז'.

באזבי הודיע כי הגיעו אליו עוד עשר מתלוננות ו-ווטסון הגיב בטוויטר: "מעולם לא התייחסתי לאישה בחוסר כבוד. התובע טוען שזה לא עניין של כסף, אבל נקב בסכום של שש ספרות כבר בהתחלה וסירבתי. בניגוד אליו, אצלי זה באמת לא עניין של כסף, אני רק רוצה לנקות את השם שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully