וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "עוד לא הבטחנו הישארות". סילבס: "סיטואציה לא טובה, צריך להיות גברים"

מאמן הפועל חדרה שמח לאחר ה-1:3 על הפועל חיפה ופתיחת פער תשע נקודות מהקו האדום. מאמן האורחת מאוכזב: "אנחנו מודאגים"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל חיפה 1:3/ספורט 1

18 נקודות מתוך 27 אפשריות. זה המאזן של מנחם קורצקי בהפועל חדרה מאז מונה למאמן הקבוצה לפני קצת פחות מחודשיים. הקבוצה שנראתה עד לא מזמן כאחת המועמדות לרדת לליגה הלאומית לאחר שנתיים בלבד בליגת העל, קמה מההריסות והערב (שני) רשמה ניצחון שני ברציפות, 1:3 על הפועל חיפה ופתחה פער של תשע נקודות מהקו האדום. הקבוצה של חיים סילבס לעומת זאת פספסה הזדמנות לפתוח פער דו ספרתי מהקו האדום, והיא תצטרך להיזהר לא ליפול למאבקי ההישרדות במהלך הפלייאוף.

מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי: "היה הרבה מתח לאחרונה בחדרה. הקבוצה עושה תוצאות טובות, אבל עדיין לא הצלחנו להביא את היכולות שלנו לידי ביטוי. הפעם אני חושב שהשחקנים נתנו הצגה במגרש. אני מאושר בשבילם, זה מגיע להם. הם עובדים קשה, ואני שמח שהיום הכול הלך כמו שצריך יחד עם הקרבה מצדם".

שחקני הפועל חדרה חוגגים עם הקהל. שלומי גבאי
שחקני חדרה חוגגים עם הקהל/שלומי גבאי

על השינוי שעשה בחדרה אמר המאמן: "כל משחק התנהלנו כאילו הוא המשחק האחרון של העונה, והשגנו את התוצאות שרצינו. יש עוד שבעה משחקים ועדיין לא הבטחנו את ההישארות שלנו". על העונה הבאה: "אני כמובן מאוד אשמח להישאר יחד עם השחקנים שנותנים למועדון הזה הרבה, אבל קודם כל אנחנו רוצים להישאר בליגה ועל העתיד נדבר בהמשך".

קשר הפועל חדרה מקסים פלקושצ'נקו אמר: "קיבלנו אוויר, עבדנו קשה על המגרש וראו את זה. היה לנו משחק מצוין ואני שמח". על המשחק מול הפועל חיפה: "גדלתי בבית עם ערכים וכבוד. גדלתי בהפועל חיפה והייתי שם הרבה שנים ואני מכבד את המועדון, לא חגגתי בגלל זה. אני שמח על השער והבישול. היום נראינו מצוין וכבשנו שלושה שערים, שזה דבר שלא עשינו הרבה זמן ויכולנו לכבוש שערים נוספים. רואים את המשפחתיות ואת האנרגיות הטובות בקבוצה. אני מקווה שנמשיך כך".

עוד בוואלה! ספורט

ליגת העל: הפועל חדרה ניצחה 1:3 את הפועל חיפה

לכתבה המלאה
מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי. שלומי גבאי
הצגה של חדרה. קורצקי/שלומי גבאי

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס: "לא היה נראה שעשינו את הסוויץ' כמו שצריך לקראת המשחק הזה. כנראה שלא הבנו איזה משחק הולך להתפתח. שוב ספגנו מוקדם ועשינו את העבודה עבור הפועל חדרה להרבה יותר קלה. יכולנו לחזור למשחק, אבל שיחקנו משחק רע. בוודאי שאנחנו צריכים להיות מודאגים, אנחנו חייבים להביא תוצאות טובות ובמקסימום יכולת. לא חושב שיש מישהו שמרגיש טוב עם עצמו. נצטרך לעשות סוויץ' מהר, כי זה גם יכול ללכת ולהידרדר. אנחנו צריכים להראות יותר טוב ולשחק יותר עם לב".

על עתידו בהפועל חיפה: "זה בסדר שמדברים על העתיד שלי וזה גם בצדק, הקבוצה נראית לא טוב וזו אחריות שלי לפני כולם. המשחקים הבאים לא צריכים להיות טובים בשבילי, אלא בשביל הפועל חיפה כדי שתוכל לבנות קבוצה טובה לעונה הבאה, וכדי שהקהל יהנה ממנה. כרגע הסיטואציה לא טובה אבל צריך להיות גברים ולעבור את המכשולים שנותרו בפנינו".

עדן בן בסט: "מבחינה אישית אני שמח שסוף סוף השער שלי אושר אחרי תקופה ארוכה שלא כבשתי. אין הרגשה נפלאה מזו. בצד הקבוצתי כואב לי שנראינו ככה. זה לא אופייני, בדרך כלל אנחנו קבוצה שנלחמת עד הסוף. לא היינו אגרסיביים ולא היינו ראשונים לכל כדור. עצוב, אבל אנחנו עם הפנים קדימה, מסתכלים קדימה ולא רוצים להסתבך בתחתית. יש לנו משחקים קשים וכל קבוצה רוצה לשרוד בפלייאוף התחתון".

על ריינשרייבר: "הוא אמר לי לא לשמוח עד שהשער לא מאושר, אמרתי לו שהפעם אין מצב שיפסלו לי את השער". על מצב הקבוצה: "צריך להבין במעשים ולא בדיבורים שאנחנו צריכים להיות אותם שחקנים שלקחו נקודות במגרשים קשים. אני אוהב את החברים שלי וחולה עליהם אחד אחד ויודע שהם גברים. אם נגיע כמו שצריך, נעשה חיים קשים לכל יריבה. היום לא היינו במשחק לצערי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully