וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרג'ן דג'וקוביץ': "נובאק הכי גדול בכל הזמנים, תשוו אותו לוודס וג'ורדן"

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 17:47

אביו של הטניסאי הסרבי דיבר על בנו והתייחס גם ליחסים בין קרואטיה לסרביה: "בשבילי זו הייתה ונשארה אותה מדינה ואותו עם"

תקציר: גרבינייה מוגורוסה - ברבורה קרייצ'יקובה 6:7 (6), 3:6/ספורט 1

אביו של נובאק דג'וקוביץ', סרג'ן, ממשיך לדבר על הקריירה של בנו ולספק כותרות. דג'וקוביץ' האבא דיבר בתקשורת הקרואטית והתייחס לשאלות כמו מי הגדול בכל הזמנים, כמה זמן בנו ימשיך לשחק וכן הלאה.

"אתם שואלים שאלה לא נכונה", אמר סרג'ן, "לנובאק אין כוונה להיות הכי גדול בכל הזמנים, הוא כבר הכי גדול בכל הזמנים. לפי מספר השבועות במקום הראשון בעולם ומפגשי הראש בראש, לפי מספר תארי המאסטרס. הדבר היחיד שחסר לו זה זהב אולימפי ושני תארי גרנד סלאם בהם יזכה השנה. הוא הכי טוב והכול בעולם הטניס תלוי בו. הוא יכול להפסיד, אבל לא בגלל שהיריב שיחק טוב ממנו, אלא בגלל שהוא אפשר ליריב שלו לנצח אותו. הוא לא יעזוב את הטניס עכשיו, הקריירה שלו תימשך עוד שנה וחצי, שנתיים, מקסימום שלוש כשכל השיאים יהיו שלו. הוא הטניסאי הכי טוב בעולם ואחד הספורטאים הגדולים בהיסטוריה. עיתונאי אנגלי אמר בשבוע שעבר שהיריבים שלו הם כבר לא פדרר ונדאל, אלא טייגר וודס ומייקל ג'ורדן".

סרג'ן דג'וקוביץ' אביו של נובאק דג'וקוביץ'. GettyImages
"נובאק כבר הכי גדול בכל הזמנים". סרג'ן עם בנו/GettyImages

סרג'ן גם דיבר על העבודה של בנו עם טניסאי העבר הקרואטי גוראן איסניסביץ' ואמר: "אני חושב שזה מתאים לנובאק בצורה מושלמת. נובאק מצליח איתו מאוד כמו שהוא תמיד מצליח. נובאק פנטסטי בכל צורה ותמיד מודע לחסרונות שלו, היתרונות שלו עצומים, אבל יש לו גם פגמים שניסה לתקן לאורך כל הקריירה שלו. אפשר לראות איך איבניסביץ' שיפר את הסרב שלו למשל. זה נכון שהוא שיפר את ההגשות שלו, גם מבחינת האחוזים והדיוק וגם מבחינת העוצמה. הוא לא זורק את הכדור כל כך גבוה יותר. שיתוף הפעולה ביניהם הוליד הצלחה גדולה באליפות אוסטרליה".

דג'וקוביץ' האבא גם דיבר על היחסים בין הסרבים והקרואטים ואמר: "הכול אותו הדבר וכולם יכולים לכעוס עליי כמה שהם רוצים. בשבילי זו הייתה ונשארה אותה מדינה ואותו עם. אנחנו צריכים להיות ביחד כי אנחנו לא יכולים לעשות שום דבר לבד. אף אחד לא לוקח אותנו ברצינות אם אנחנו לא מתאחדים, כלכלית ובכל צורה אחרת. רק אם נתאחד נהיה פקטור רציני ולא יוכלו לשחק בנו כמו שעושים עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully