וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "מסכן מנדז'וקיץ', הוא רץ בעונה עם רונאלדו יותר מאשר בכל הקריירה"

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 17:09

מאמן יובנטוס לשעבר החמיא לפורטוגלי ("מתוכנת לניצחון") ומשווה בינו למסי: "אחד גדול יותר, השני טוב יותר"

תקציר: יובנטוס - אינטר 0:0/ספורט 1

מסימילאנו אלגרי, מאמן יובנטוס לשעבר שהיה בגברת הזקנה כאשר כריסטיאנו רונאלדו הגיע למועדון, מתקשה להבין למה הפורטוגלי ש"מתוכנת לנצח" סופג כל כך הרבה ביקורת במועדון. לדברי אלגרי, "רונאלדו הוא גם אנושי, וגם יכול לעשות טעויות, אבל יש מעט מאוד שחקנים שיכולים לנער ככה שומר ולדהור לשער ככה.

"הכוח של כריסטיאנו הוא שהראש שלו מתוכנת לניצחון. הוא זכה חמש פעמים בכדור הזהב, בליגת האלופות, בכל כך הרבה תארים, ועדיין הוא מוצא מוטיבציה חדשה בכל יום ויומו". גם העונה רונאלדו הוא הכובש המצטיין בסרייה A, עם 23 שערים ב-24 משחקים, ובסך הכול הוא כבש 95 שערים ב-123 הופעות ביובה.

"זה טבעי גם שהשחקנים שלידו חייבים להבין את הקצב שלו, והשותף שלו להתקפה חייב לעמוד בו. מסכן מריו מנדז'וקיץ', לשחק לצד כריסטיאנו, הוא רץ בשנה ההיא יותר מאשר בכל הקריירה שלו... אני אוהב את מנדז'וקיץ', הוא שחקן פנטסטי".

אלגרי נשאל מי גדול יותר - רונאלדו או ליאונל מסי - וענה: "הם שני שחקנים שונים. הייתי אומר שאחד גדול יותר, והשני טוב יותר".

מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי. רויטרס
ריאל מדריד פנתה אליו, אבל הוא סירב. אלגרי/רויטרס

עוד סיפר אלגרי שבעבר "ריאל מדריד פנתה אליי, אבל אמרתי לא כי כבר נתתי מילה ליובה... אני עדיין לא יודע לגבי העתיד שלי, אני רואה כדורגל ומזדהה עם המאמנים, חושב מה הייתי עושה ואת מי הייתי מחליף. עכשיו חודש יוני מתקרב, וארצה לחזור... ספרד, אנגליה, לכל אחת יש את הקסם שלה, אבל אולי איטליה, למה לא".

לטענתו, "אין אמת מוחלטת בכדורגל, צריך איזון. אני לא חושב שאנחנו צריכים להשליך את הכדורגל הישן והמסורתי, כמו שאין צורך לזרוק את המאמנים החדשים. צריך להתרכז בשחקנים ולעבוד איתם. יש עדיין טקטיקות, והן חשובות. נראה לי שכיום שחקנים טובים הפכו לכלים למאמנים על מנת להראות שהם טובים. מאמנים טובים הם אלה שמנצחים ויוצרים ערכים ושיטה".

על יובנטוס הנוכחית: "יש להם קבוצה טובה, הם בגמר הגביע, נאבקים על מקום בליגת האלופות, זכו בסופר קאפ, ובליגת האלופות יש תמיד משהו בלתי צפוי. הרכישות שעשו טובות, קייזה שחקן מצוין, מוראטה טוב, אבל הקישור השתנה יותר מדי, גם הדור השתנה. צריך לבנות מחדש את הנשמה של הקבוצה, זה דורש קור רוח, ולמצוא שחקנים עם אופי נכון. אם יזכו בגביע ויעפילו לצ'מפיונס, זו עונה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully