וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק אבידל: יכולתי להחזיר את ניימאר לברצלונה, ההנהלה העדיפה את גריזמן

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 16:11

המנהל הטכני של ברצלונה לשעבר מספר שכבר היה בצרפת למו"מ עם פ.ס.ז' על ניימאר, ומגלה: העדפתי את פוצ'טינו על פני קיקה סטיין, למרות הפוליטיקה

צפו בדרמה: ברצלונה גברה 0:3 על סביליה ועלתה לגמר גביע המלך/ספורט 1

אריק אבידל טוען: בזמן שעבדתי כמנהל מקצועי בברצלונה יכולנו להחזיר את ניימאר, אבל ההנהלה העדיפה להחתים את אנטואן גריזמן. בריאיון ל"טלגרף" טוען הצרפתי: "10 ימים לפני סיום מועד חלון ההעברות (ב-2019) נסעתי לפריז לשיחה עם לאונרדו (המנהל הטכני של פריז סן ז'רמן. הייתי עם המנכ"ל, ודיברנו על ניימאר. אני חושב שאם המנכ"ל נוסע לפריז סן ז'רמן, זה כי אנחנו יכולים להחתים את השחקן.

"אם לא היינו מחתימים את גריזמן לפני כן, 100 אחוז היינו מחתימים את ניימאר, כי ברצלונה חיפשה שחקן אגף, וכשניימאר היה בברצלונה הוא היה מדהים. זה לא עניין של מי שחקן טוב יותר. זה פשוט העמדה שהיינו צריכים. הקבוצה הייתה זקוקה לשחקן כנף אמיתי. והנשיא החליט להחתים את גריזמן.

"אחד הטיעונים נגד ניימאר היה שהוא הגיש תביעה נגד המועדון, וזה לא קל. אמרו שהוא חייב לבטל את ההליך המשפטי כדי לחזור. זאת לא הייתה הבעיה שלי, כי לא הייתי במועדון כשהסכסוך קרה. מבחינתי יכולתי להחתים את השחקן, אבל זה לא קרה".

אריק אבידל המנהל הטכני של ברצלונה/. רויטרס
שוב עוקץ את המועדון. אבידל/רויטרס

עוד מוסיף אבידל על המינוי של קיקה סטיין: "ברשימה שלי היו פוצ'טינו, סטיין, אלגרי וצ'אבי. קיקה מונה בסוף, אבל הבחירה הראשונה הייתה פוצ'טינו". האם זה נפל בגלל הקשר שלו לאספניול? "דיברנו איתו. אמרתי להנהלה שצריך להביא את המאמן הכי טוב בשוק. לא מעניין אותי פוליטיקה, שהוא היה לפני כן באספניול. רציתי את הטוב מכולם, ופוצ'טינו היה פנוי. הוא לקחת את טוטנהאם לגמר הצ'מפיונס, חייבים להעריך את זה. יש לו שיטה טובה, עבר טוב, שחקנים אוהבים אותו, ואני חושב שהוא היה מתאים יותר לפרויקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully