וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרדה מינית בשידור חי: התיעוד מ-2016 שמסעיר את הכדורגל הצרפתי

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 15:51

סרט דוקו העלה האשמות כלפי פרשן הכדורגל הבכיר פייר מנס, ובעקבותיו צץ סרטון שבו נישק בכוח עיתונאית צעירה מול המצלמות. ברשת החל קמפיין הקורא לפטרו

תקציר: צפו בפריז סן ז'רמן מביסה 0:3 את ליל בגביע, צמד לקיליאן אמבפה/ספורט 1

פרשת הטרדה מינית על המסך מסעירה כעת את הכדורגל הצרפתי, ובעקבותיה גוברים הקולות הקוראים לפטר את פייר מנס, אחד הפרשנים הבולטים בתחום. אמש (ראשון) שודר סרטה הדוקומנטרי של מארי פורטולאנו, "אני לא זונה", העוסק בעיתונאיות שנפלו קורבן לפגיעות מיניות, ובו היא חשפה כי הוטרדה על ידי מנס, כתב "ל'אקיפ" ופרשן "קאנאל פלוס".

פורטולאנו סיפרה כי ב-28 באוגוסט 2016, באולפן של "קאנאל פלוס" וכשהמצלמות כבויות, מנס הרים את החצאית שלה וחפן את ישבנה. היא בתגובה סטרה לו. העדות שלה הצטרפה לעובדה כי כמה שנים קודם לכן, כפה על המגישה איזבל מורו נשיקה צרפתית בשידור חי.

הדוקו הזה הוביל להתמקדות בסיפור נוסף מ-13 במאי 2016, ובו במהלך דיון בתכנית "אל תיגע בספורט שלי" על זלאטן איברהימוביץ' ששיחק אז בפריז סן ז'רמן, מנס קם לפתע ממקומו וכפה נשיקה על עמיתתו פרנצ'סקה אנטוניוטי (הסרטון בציוץ למעלה). לאחר מכן אנטוניוטי המופתעת חייכה במבוכה, אבל מיד שמה יד על הפה, נראתה על סף דמעות והביטה בחוסר אונים לעבר המנחה אסטל דניס שנזפה במנס קלות, בזמן שנוכחים אחרים באולפן השתעשעו מהעניין. הפרשן טען "להגנתו" כי זו הייתה תוצאה של התערבות עם אחד מחבריו לפאנל.

עכשיו, כמעט חמש שנים אחרי, התיעוד צץ מחדש ברשת למרות ניסיונות הצנזור הרבים והוביל לקמפיין הקורא להוריד את הפרשן מהמסך. מנס עצמו התראיין לסרט הדוקומנטרי ואמר כי "במציאות של היום, זה לא היה עובד", אבל לפי דיווח של "לה פריזיאן" העדות שלו נחתכה בעריכה לבקשת "קאנאל פלוס".

עוד בוואלה!

תפס בחזה של כדורגלנית נבחרת ארה"ב - והושעה לכל החיים

לכתבה המלאה

אנטוניוטי הבטיחה כי תתייחס לפרשה וצייצה בחשבון הטוויטר שלה: "אני מקבלת הודעות רבות בעקבות הסרטון שצץ מחדש. אני מודה לכם מקרב לב על התמיכה ומצטערת שלא אוכל לענות לכולם, אבל אדבר בשידור חי הערב. תודה לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully