וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן דנמרק טוען: כריסטיאן אריקסן עשוי לשחק מול נבחרת ישראל בחמישי

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 12:22

קספר יולמאנד מבהיר שהקשר לא הוצא רשמית מהסגל למשחק בישראל, למרות ההשבתה של אינטר בגלל הקורונה: "אין שום דבר סופי. כך או כך יהיה לנו הרכב חזק"

צפו: שרן ייני מודיע על פרישה משורות נבחרת ישראל ונפרד מהשחקנים/ההתאחדות לכדורגל

כריסטיאן אריקסן לא הוצא מהסגל של נבחרת דנמרק לקראת המשחק מול ישראל ועשוי לשחק, כך טוען היום (שני) מאמן דנמרק קספר יולמאנד. הדנים יוצאים היום לישראל לקראת המשחק ביום חמישי (19:00,כאן11) במסגרת מוקדמות המונדיאל כשהם כרגע בלי אריקסן, אחד משחקניה הבולטים של הנבחרת הדנית, שלא יכול לצאת מאיטליה בגלל התפרצות הקורונה בקבוצתו אינטר, שגרמה להשבתת הקבוצה.

שחקן נבחרת דנמרק, כריסטיאן אריקסן. John Berry, GettyImages
ישחק או לא? בדנמרק עוקבים בחשש/GettyImages, John Berry

עם זאת, הוא לא הוצא מהסגל. "עוד לא הוצאנו רשמית", אמר יולמאנד, "נעקוב היטב בימים הקרובים אחר הנעשה ונראה מה קורה. אין שום דבר סופי, או שום דבר שאפשר לקבוע בנחרצות, נקווה שיעבור עוד בדיקות חיוביות ואז נראה אם הוא יכול להצטרף למחנה. אני חושב שהוא יצטרך לקבל תשובה חיובית ביום רביעי בבוקר כדי שיוכל לשחק, ואז כמובן יש אימון והוא יהיה חייב לקחת בו חלק, כך שאני עוד לא יודע.

"הדבר היחיד שאני יכול להבטיח זה שיהיו לנו 11 שחקנים חזקים בהרכב. יש לנו סגל חזק, ולא משנה מי יפתח, הוא יהיה איכותי. זה נכון שכריסטיאן היה מנהל המשחק שלנו כבר תקופה ארוכה, אבל כך או כך יהיו לנו 11 שחקנים טובים על הדשא. צריך להסתכל על התמונה הכוללת, והעניין הוא לא רק אריקסן, אלא החיבור בין כולם, כך שיש לנו תוכניות ואפשרויות שונות".

אחרי המשחק מול ישראל ביום חמישי, דנמרק תארח את מולדובה ביום ראשון ואז תשחק באוסטריה ביום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully