וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריי מקאלום חתם בהפועל ירושלים, קרמר: "אם לא ננצח זה יפגע בעתיד שלנו"

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 10:13

הגארד ששיחק בסקרמנטו וסן אנטוניו יחזק את האדומים: "אעשה הכול כדי לסייע לקבוצה". קרמר לאחר הניצחון על הרצליה:" אם נמשיך לעשות חצי עבודה, נצטרך להתמודד עם התוצאות"

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

הפועל ירושלים אמנם ניצחה אמש (ראשון) בחוץ 80:88 את בני הרצליה, אבל המשחק הזה המחיש כמה שברירית העונה כולה מבחינתה. במשך 27 דקות שלטו האדומים בקצב, שטפו את המגרש וטסו ליתרון אסטרונומי של 40:72. אלא שאז הם נעצרו, ואיפשרו למארחת לחזור עד 84:80 לפני שהתעשתו.

כריס קרמר שחקן הפועל ירושלים. לירון מולדובן, אתר מנהלת הליגה, אתר רשמי
חזר אחרי חודש וחצי. קרמר/אתר רשמי, לירון מולדובן, אתר מנהלת הליגה

עיקרי הדברים:

  • ריי מקאלום חתם
  • כריס קרמר מדבר על תקופת ההחלמה
  • דאיניוס אדומייטיס זוכר את השחקנים החסרים
  • 6,000 אוהדים תוך ארבעה ימים בארנה?
אוהדי הפועל ירושלים בזמן המשחק מול מכבי ראשון לציון. דני מרון
בקרוב בארנה? אוהדי הפועל ירושלים/דני מרון

הקבוצה הודיעה על החתמתו של הגארד ריי מקאלום (190, 30) בחוזה עד תום העונה. מקאלום התחיל את הקריירה המקצוענית שלו ב-NBA שם שיחק בשורות סקרמנטו קינגס וסאן אנטוניו ספרס לאחר מכן עבר לאירופה שם שיחק ביורוליג במדי מלאגה הספרדית ודרושפאקה.

מקאלום נבחר במקום ה-36 בדראפט של 2013 על ידי סקרמנטו קינגס ושיחק 108 משחקים בשתי עונות בקבוצה כשחקן חמישייה. בעונת 2015-16 עבר לסאן אנטוניו, שם שיחק 30 משחקים.

בעונת 2017-18 חתם במלאגה הספרדית והעמיד ממוצעים של 9.3 נקודות, 2.3 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים בממוצע ביורוליג ו-7.4 נקודות, 2 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים למשחק בליגה הספרדית. העונה שיחק בבועה של G-Leauge במדי בגרינסברו סוורם שסיימה את עונתה בשבוע שעבר, שם העמיד ממוצעים של 9.8 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-4.9 אסיסטים למשחק.

"חיפשנו לחזק את הקבוצה עם גארד יוצר ומנוסה ואני שמח מאוד שהצלחנו להנחית כאן שחקן ברמתו. מכיוון שהוא שיחק ב G-League עד לפני שבועיים, אני מאמין שההשתלבות שלו כאן תהייה מהירה", אמר אדומייטיס. השחקן עצמו מסר לאתר הרשמי: "אני עוקב אחרי המועדון ויודע שהתוצאות עד כה השנה פחות טובות מהציפיות. עם זאת אני אעשה כל שביכולתי על מנת לסייע לקבוצה להתייצב ולהיאבק על התואר האחרון של העונה".

שחקן מלאגה ריי מקאלום. GettyImages
ילבש אדום. מקאלום בפעולה/GettyImages

"כקבוצה, אנחנו צריכים להגיע להחלטה: להמשיך ככה, לבוא רק כדי לצאת לידי חובה ולעשות חצי עבודה, ואז נצטרך גם להתמודד עם התוצאות - או להשאיר הכול על המגרש, כמו שעשינו בחלק הראשון של המשחק", אמר כריס קרמר. "אם זה מה שנעשה, גם במקרים שבהם נחטיא זריקות ונפסיד במשחקים, אני אוכל לחיות עם התוצאות. אם לא נהיה קשוחים וניתן את כל מה שיש לנו, אנחנו עושים שירות רע למועדון, לאוהדים וגם לעצמנו. בסופו של דבר, אם לא ננצח במשחקים, זה יפגע לנו בהמשך הקריירה ובחוזים הבאים. זה פשוט מאוד".

קרמר חזר לפעילות אחרי השבתה של חודש וחצי, בעקבות קרע במיניסקוס, ובמשחק הקאמבק תרם תשע נקודות וחמישה אסיסטים בהיעדרם של ג'ייקובן בראון וטיישון תומאס. "איבדנו ריכוז כשברחנו ל-32 הפרש, וזה לא היה צריך להיות כל כך צמוד. אנחנו צריכים ללמוד איך גומרים משחק. ראיתם איך שיחקנו בהתחלה. היו לנו אנרגיה, קצב ואינטנסיביות, וזה מה שאנחנו צריכים לעשות תמיד. אנחנו חייבים להתמקד בהגנה כדי לשחק טוב יותר בהתקפה".

בנוגע למצבו הוסיף קרמר: "קשה להיות בחוץ, בעיקר כשהקבוצה עוברת תקופה לא פשוטה. כרגע אני עייף, אבל יש לי זמן להתאושש עד המשחק הבא. עבדתי קשה כדי להגיע לנקודה הזאת. יש עוד מקום לשיפור במצבי, וזו התחלה טובה".

המאמן דאיניוס אדומייטיס: "אני מרוצה מאוד מהדרך שבה שיחקנו ב-26 הדקות הראשונות. ככה משחקים כדורסל. לשחק עם אגרסיביות כזו במשך משחק שלם זה החלום של כל מאמן, אבל חסרו לנו כמה שחקני רוטציה. התחלנו לבצע יותר מדי עבירות בזריקות, וברור שהריכוז והעקביות פוחתים ביתרון כזה. היינו זקוקים לניצחון, וליכולת טובה. לצערי, זה לא נמשך 40 דקות".

מאמן הפועל ירושלים דאינוס אדומייטיס. דני מרון
"מרוצה מאוד מהדרך שבה שיחקנו ב-26 הדקות הראשונות". אדומייטיס/דני מרון

אחרי שני משחקים מול מספרי צופים נמוכים (1,000 בהפסד הביתי להפועל חיפה ו-800 בניצחון בהרצליה), ירושלים חוזרת בשבוע הקרוב לארנה - ותקווה לקבל תמיכה מ-3,000 אוהדים במפגשים הביתיים עם הפועל אילת ביום חמישי ועם הפועל תל אביב ביום שני הבא.

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully