וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי הפך לשיאן הכיבושים באירופה, קומאן: "מצאנו את עצמנו"

ביום בו שבר את שיא ההופעות של צ'אבי (768), כוכב ברצלונה הפך לשחקן שכבש הכי הרבה שערים באותה ליגה באירופה (467). המאמן התייחס לשינוי השיטה: "לקח זמן להתרגל, אבל לא ויתרנו". וגם: השיא שבארסה תוכל להשוות בקלאסיקו והמספרים המדהימים ב-2021

תקציר: לסטר - מנצ'סטר יונייטד 1:3/ספורט 1

מי יעצור את ברצלונה? בליגת האלופות זו הייתה פריז סן ז'רמן, אבל בספרד הקטלאנים פשוש נוצצים ואמש (ראשון) הם נתנו אולי את משחקם הטוב ביותר העונה עם 1:6 אדיר באנואטה על ריאל סוסיאדד הדועכת. גריזמן פתח את הסכר ואז סרג'יניו דסט כבש צמד בכורה, הוסיף צמד משלו כשבתווך דמבלה כבש את החמישי לבארסה שנראית פשוט נהדר, 20 יום בלבד לפני הקלאסיקו השני של העונה ומשחק החוץ מול ריאל מדריד. ג'ורדי אלבה היה נהדר גם הוא ולזכותו נרשם בישול אחד, אך הוא חתום על שלושה מששת השערים.

ליאונל מסי עם סרג'יניו דסט שחקני ברצלונה. רויטרס
גיבורי הניצחון עם צמדים. מסי ואלבה/רויטרס

המספרים של מסי ב-2021 פשוט מדהימים. הוא כבש 19 שערים ב-19 הופעות והוסיף 8 בישולים ונראה כמו מסי בשיאו, אחרי פתיחת עונה חלשה וקיץ שבו הוא כבר רצה לעזוב. מסי שבר במשחק הזה את שיא ההופעות לשחקן ברצלונה (768) וגם הפך לשחקן שכבש הכי הרבה שערים באירופה עבור אותה ליגה (467). אגב, ברצלונה ב-2021 היא הקבוצה היחידה בחמש הליגות הבכירות שטרם הפסידה והיא רחוקה אחד מהשוואת שיא ניצחונות החוץ (10), שיא אותו היא תוכל להשוות בקלאסיקו מול ריאל מדריד.

אנטואן גריזמן, מי שפתח את הסכר עם השער הראשון, אמר בהומור: "אני חושב שזה התור של קומאן לקנות לנו משקאות הערב. זה מגיע לנו אחרי המאמץ שהשקענו. הכל זרם לנו, היה משחק נהדר".

על הצמד של דסט: "השערים של דסט? כולם בברצלונה כובשים. כולם צריכים לשחק בגישה חיוביות וכל אחד צריך לעשות את ההבדל. אנחנו קבוצה ואנחנו מנסים להבקיע שערים גדולים".

עוד בוואלה!

ספרד: ברצלונה פירקה את ריאל סוסיאדד 1:6

לכתבה המלאה
אנטואן גריזמן שחקן ברצלונה לאחר שער מול ריאל סוסיאדד. רויטרס
חגג יום הולדת בסטייל. גריזמן/רויטרס

אגב, ה-21 במרץ היה בדיוק גם יום ההולדת של ג'ורדי אלבה, אנטואן גריזמן ורונאלד קומאן המאמן שלהם. ההולנדי התייחס לזה ואמר: "השחקנים העניקו לי מתנת יום הולדת נפלאה. גם לגריזמן וג'ורדי אלבה".

המאמן התייחס לשינוי השיטה ואמר: "השחקנים מרגישים מאוד נוח עם השיטה הזו (3 בלמים) והמגנים יכולים לצאת יותר קדימה (דסט ואלבה). לכולם היה משחק נהדר. אני לא יודע אם אנחנו הקבוצה בכושר הכי טוב בליגה, אבל זה נכון שהשתפרנו מאוד. לקח זמן להתרגל לשינוי של השיטה, היו טעויות ותקופות פחות טובות, אבל לא ויתרנו ומצאנו את עצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully