וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרד חוטף אש, אולה גונאר סולשיאר יצא להגנתו: "לא נאשים אף אחד"

מנצ'סטר יונייטד איבדה עוד תואר והקשר הברזילאי עמד במוקד. המאמן ספג ביקורת על ההרכב והתגונן: "הייתי עושה את זה שוב"

תקציר: לסטר - מנצ'סטר יונייטד 1:3/ספורט 1

אחרי 30 משחקי חוץ מול יריבות אנגליות ללא הפסד, מאז הביקור בליברפול בינואר 2020, מנצ'סטר יונייטד הפסידה הערב (ראשון) 3:1 ללסטר סיטי והודחה מהגביע האנגלי. המשמעות: השדים האדומים יסיימו עוד עונה ללא תואר בזירה המקומית (אלא אם יבצעו קאמבק היסטורי בליגה) וינסו להתנחם בהנפת הליגה האירופית. לסטר עלתה לחצי הגמר לראשונה מאז 1982 ותשחק מול סאות'המפטון, ובמשחק הגדול של השלב צ'לסי תפגוש את מנצ'סטר סיטי.

פרד, ש"בישל" את השער הראשון של לסטר והיה מעורב בספיגה נוספת, ספג את מירב החצים, כשבתקשורת האנגלית הזכירו גם את ההרחקה שלו במשחק חשוב נוסף, מול פריז סן ז'רמן בליגת האלופות, וכינו את רבע הגמר שלו "משחק בלהות". גם נמניה מאטיץ' סיפק הופעה מאכזבת והמאמן אולה גונאר סולשיאר לא נותר חף מביקורת אחרי שהוציא את דוני ואן דה בייק ופול פוגבה, ולא פתח עם ברונו פרננדש.

פרד שחקן מנצ'סטר יונייטד מאוכזב. רויטרס
"משחק בלהות". פרד/רויטרס

המאמן הדף את הטענות בסיום: "הייתי עושה בדיוק את אותו הדבר, השינויים הללו היו הכרחיים. ידענו שפול לא יחזיק יותר משעה ואני לא חושב שהייתי פועל אחרת. מה שקורה מאחורי הקלעים לא תמיד ידוע לכולם. יש לנו את הליגה והליגה האירופית להתמקד בהם. רצינו להגיע לוומבלי, אבל עכשיו נתרכז במשחקים שמצפים לנו. זה לא יהיה קל, אבל ננסה להגיע הכי רחוק שאפשר באירופה. היום חסר לנו הניצוץ, המשחק בסן סירו גבה מאיתנו המון מבחינה פיזית. לא נפנה את האצבע כלפי אף אחד. כשאנחנו מנצחים זה יחד וכשאנחנו מפסידים זה יחד".

קלצ'י איהנאצ'ו, אקס מנצ'סטר סיטי שכיכב עם צמד במדי לסטר במה שעבורו הוא סוג של דרבי, אמר: "אני לא יכול להביע את התחושות, זה פשוט נהדר. כל הקבוצה מאושרת. חיכינו לזה והקבוצה בחצי הגמר אחרי כמעט 40 שנה. הלוואי שנוכל להגיע לגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully