וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי ספג ביקורת אחרי ההפסד, גם מאמן פ.ס.וו מתוסכל: "יש לנו בעיות בהתקפה"

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 20:34

פ.ס.וו ממשיכה להיות לוזרית בקרבות הצמרת ועלולה לאבד את המקום השני, בהולנד יודעים שההחמצות פגעו בה קשה, שמידט עצבני: "זה תמיד אותו סיפור, חייבים לנצל הזדמנויות"

תקציר: אלקמאר - פ.ס.וו איינדהובן 0:2/ספורט 1

פ.ס.וו איינדהובן ממשיכה את העונה המאכזבת שלה, ואם בקבוצה כבר השלימו עם העובדה שהיא לא תזכה השנה באליפות, כרגע גם המקום השני בסכנה אחרי שאיינדהובן הפסידה היום (ראשון) 2:0 לאלקמאר. כרגע לשתי הקבוצות 55 נקודות, כשפ.ס.וו מקדימה את אלקמאר רק בזכות הפרש השערים (29+ מול 25+). כידוע, המקום השני בהולנד מוביל למוקדמות ליגת האלופות, כך שהקרב עליו הוא חשוב ושווה הרבה כסף למועדונים.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן לפני פרדריק מידטסיו. ANP Sport, GettyImages
הוא וחבריו לא פוגעים. זהבי/GettyImages, ANP Sport

ערן זהבי היה חלק מההתקפה החלשה של פ.ס.וו היום, כשבתקשורת ההולנדית נכתב ש"פ.ס.וו החמיצה הרבה הזדמנויות גדולות, בעיקר של ערן זהבי, קודי גקפו ומריו גצה, בעוד לאלקמאר היו רק שתי הזדמנויות קטנות והיא כבשה פעמיים". ואכן, הלוזריות של פ.ס.וו במשחקים גדולים העונה מתחילה להיות עקבית. בקרבות הצמרת שלה העונה בליגה היא עשתה תיקו 2:2 מול אייאקס (אחרי שהוליכה 0:2), הפסידה 3:1 לאלקמאר, הפסידה 3:1 לפיינורד, הפסידה 2:1 לאייאקס בגביע, הסתפקה ב-1:1 מול אייאקס אחרי שאיבדה יתרון, רק 1:1 עם פיינורד והיום הפסד לאלקמאר. העיתונאי ריק אלפרינק, שמסקר את הקבוצה, כתב על האופי שלה במשחקים הגדולים: "לכל משחק יש את הסיפור שלו, אבל לכולם מכנה משותף: נכנעו בקלות מדי, הבקיעו מעט מדי".

עוד בוואלה!

ערן זהבי לא איים על השער, פ.ס.וו איינדהובן הפסידה 2:0 לאלקמאר

לכתבה המלאה
ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. Soccrates Images, GettyImages
לדברי שמידט, "זה מרגיז, כי זה תמיד הסיפור. חייבים להשלים עם זה שיש לנו בעיות. בהתקפה, אבל גם בהגנה"/GettyImages, Soccrates Images

גם מאמן פ.ס.וו רוג'ר שמידט מאוכזב מהיכולת של החלוצים שלו. "זה מאכזב, זה תמיד אותו סיפור", אמר, "הגענו להמון מצבים, והיריבה לא. אבל היא כבשה. אנחנו לא מנצלים את הרגעים שלנו להכריע את המשחק. היו לנו ארבע, חמש, שש, שבע הזדמנויות לכבוש במחצית הראשונה. זה כמו במשחקים מול אייאקס ופיינורד. בגלל זה איבדנו המון נקודות יקרות, חייבים לשנות את זה. זה מצער, כי זה לא הגיע לנו".

לדברי שמידט, "זה מרגיז, כי זה תמיד הסיפור. חייבים להשלים עם זה שיש לנו בעיות. בהתקפה, אבל גם בהגנה. אנחנו סופגים בקלות מדי. אלקמאר כבשה מולנו חמישה שערים בשני משחקים. ואף שער לא מהזדמנות גדולה. חייבים לשפר משהו". כשנותרו עוד שבעה מחזורים לסיום העונה, שמידט טוען ש"ניצחנו הרבה עד עכשיו, אבל מעכשיו נהיה חייבים להילחם בכל שבעת המשחקים. לא ראיתי העונה שום יריבה שטובה יותר מפ.ס.וו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully